• Bellanote

Skor från kina!!

Idag kom mina skor som jag beställt från kina. Så fina är de.

Kolla in mitt galleri.

www.melodyshoes.com/hk

Fick betala 68,3 dollar med frakt, så ca 450 för två par med frakten. Obs mina fastnade inte i tullen så jag hade nog tur. då hade det blivit 200 kr extra om de ska tullas med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-26 19:44
    Jo adressen till sidan är www.melodyshoes.com.hk så då ska man hamna rätt annars finns länk på första sidan.

• Svar på tråden Skor från kina!!
  • blacknwhite

Har oxå beställt därifrån så det blir spännande att se hur de ser ut Dina va ju jättefina!

• Mica o Krille

Hittar inga jag vlill ha.. fnys..

• ditte1

Jag hittar inte heller priserna, hjälp nån??

• Amoriner

Man får tydligen maila och fråga ang priser...

• Äntligen är det min tur

Hmmm verkar ju vara ett krångligt system...

Amoriner skrev 2008-03-25 12:56:53 följande:
    Man får tydligen maila och fråga ang priser...
  • Pärlhönan

Har mejlat dem ett par gånger, tyvärr utan svar

• Bellanote

pärlhönan du får maila annie hennes adress står på första sidan den som str där inne på kontakt fnkar inte så det kan va därför hon inte svarar..

jepp priser får du om du mailar dem så skriva gräna upp några stycken du frågar på så du får ett svar istället för en och en. jag frågade på 7 olika har jag för mig. det ena paret kostade 13,8 usd och det andra 14,5 usd så tror det ligger runt de priserna hela tiden. för när jag fågade på de sju skorna så var det två par som var det biliga och restrerande kostade 14,5 fast inte dyrt endå..

• lillfraggel1

Jag hittar inga storlekar på skorna heller.... Bara höjd på klackarna. Hur hög klack är 3,5 inch?

• Bellanote

1 inches=2.5cm
    2 inches=5cm
    2.5 inches=6.2cm
    3 inches=7.5cm
    3.5 inches=9cm

där har ni höjderna och storlekarna på skorna finns alla de skräddar ju skorna efter du har beställt dem, eler skräddar syr och syr men ja ni förstår hoppas jag

Svar på tråden Skor från kina!!