• brud080419

Gästbok - var har ni hittat er?

Är på jakt efter en gästbok, men tycker det är svårt att hitta nån. Var har ni köpt era?

Jag gillar detta skarpt, men har haft funderingar på att sätta foton bredvid respektive text, och då blir det för få sidor.

www.dromtorget.se/p_00000000046_gastbok_rodros.php%2Fp_00000000056_fotoalbum_liggande_rodros.php%3Fref%3D%252Fp_00000000046_gastbok_rodros.php

• Svar på tråden Gästbok - var har ni hittat er?
  • jelikr

Jag har fått en bok(typ scrapping) genom en bokklubb en gång som bara har legat.
    Nu kom jag på att den passar perfekt till vårt färgtema , så den ska vi använda.
    Det är bara att beställa extra plastfickor med blad på panduro , man kan sätta i hur många blad man vill i den...

Sen har jag gjort en bild på framsidan som passar och så skriver jag ut typ mina-vänner frågor på varje blad till gästerna + att där finns plats för en bild oxå.

Sen behöver inte varje gäst skriva själv utan man kan fotas och skriva med familjen tex...

Ska försöka lägga in en bild på den...

• pallesj

Köpte min på bokus för 67kr

• Kärlek ger näring åt själen

Jag köpte min på aldlbris för 59:- Så söt plus att det fanns plats för oss att skriva längst bak med

• jelikr

Glömde säga att vi ska lägga in några sidor med frågor (värdinnan fixar)till oss från början...

Nu finns bild i mitt galleri...

• Jessica o Daniel

jag köpte också min på adlibris..!
    har köpt en likadan som "Kärlek ger näring åt själen", pga tips.

• brud080419

jessica & Daniel/Kärlek ger näring åt själen: Är det alltså den som heter "vår bröllopsbok" som "kärlek.." har bild på i galleriet? Den såg ju riktigt rolig ut!

jelikr: vd fin den var! Började fundera på om man ska köpa en fin pärm, och göra egna sidor att fylla i...

Åh, vad svårt det blev, har ju fått massa bra tips här, nu gäller det ju bara att välja! Får rådfråga m2b ikväll vad han tycker!

Ja det är den Den är såå fin
    Jag är stört nöjd med den

brud080419 skrev 2008-03-17 11:43:34 följande:
    jessica & Daniel/Kärlek ger näring åt själen: Är det alltså den som heter "vår bröllopsbok" som "kärlek.." har bild på i galleriet? Den såg ju riktigt rolig ut!
  • Jessica o Daniel
    brud080419 skrev 2008-03-17 11:43:34 följande:
    jessica & Daniel/Kärlek ger näring åt själen: Är det alltså den som heter "vår bröllopsbok" som "kärlek.." har bild på i galleriet? Den såg ju riktigt rolig ut!jelikr: vd fin den var! Började fundera på om man ska köpa en fin pärm, och göra egna sidor att fylla i...Åh, vad svårt det blev, har ju fått massa bra tips här, nu gäller det ju bara att välja! Får rådfråga m2b ikväll vad han tycker!
    ja det är den.
    är jättenöjd med min med precis som "kärlek ger näring åt själen".
  • junifru08

Jg har beställt en jättefin från www.kortdesign.se den har två hjärtan på framsidan samt våra namn och bröllopsdatum på framsidan. Beställde även matchande servetter därifrån.

• JohanoCissi

Min mamma köpte vår gästbok på calligraphen.se i present till oss. Den är vit med två fina hjärtan på framsidan+ att våra namn är ingraverade på en silverbricka (typ)

• generalskan

Hade gjort iordning en gästbok men glömmde att ta med den till festlokalen.

• JohanoCissi

tråkigt läge men det gick väl bra ändå???

generalskan skrev 2008-03-17 14:20:49 följande:
    Hade gjort iordning en gästbok men glömmde att ta med den till festlokalen.
  • brud080419

åh vad tråkigt generalskan!! Ännu en sak att skriva upp på listan över saker att ha koll på, vore ju väldigt snöpligt!

• Jossi77

Jag har inhandlat vår gästbok " Bröllopsminnen" på Akademi bokhandeln

• brud080419

Tack för alla svar, efter att ha rådgjort med M2B har vi nu gjort som "kärlek ger näring åt själen" och "Jessica o Daniel" och beställt "vår bröllopsbok" från adlibris! Känns som ett fynd!

Det var det Den är super fin att ha framme och dels ställa undan
    Hoppas att du blir lika nöjd med den som vi är =)

brud080419 skrev 2008-03-17 23:04:10 följande:
    Tack för alla svar, efter att ha rådgjort med M2B har vi nu gjort som "kärlek ger näring åt själen" och "Jessica o Daniel" och beställt "vår bröllopsbok" från adlibris! Känns som ett fynd!
  • Skottdagen2008

Har tänkt göra likadant. vi har nämligen fotat varje gäst och så fick den en sida med i festhäftet som de fick skriva på någon hälsning till oss. Dessa ska vi nu klistra i en bok.

jelikr skrev 2008-03-17 08:46:30 följande:
    Jag har fått en bok(typ scrapping) genom en bokklubb en gång som bara har legat.Nu kom jag på att den passar perfekt till vårt färgtema , så den ska vi använda.Det är bara att beställa extra plastfickor med blad på panduro , man kan sätta i hur många blad man vill i den...Sen har jag gjort en bild på framsidan som passar och så skriver jag ut typ mina-vänner frågor på varje blad till gästerna + att där finns plats för en bild oxå.Sen behöver inte varje gäst skriva själv utan man kan fotas och skriva med familjen tex...Ska försöka lägga in en bild på den...
  • Jessica o Daniel
    brud080419 skrev 2008-03-17 23:04:10 följande:
    hihi,de gör du rätt i. den är jättefin både utanpå o innanpå.
  • MJ 2008

Vi har köpt en fin pärm på Bookbinders design och på framsidan har vi präglat våra initiler och datum. :) Sedan har vi köpt grövre fotopapper som ska sitta i. Bild finns i galleriet (dock inte vår pärm)

• Tutik och Prasart

Jag köpte mina gästbok i dag på Kosta Outlet för 39 kr.
    ``vår bröllopsbok``

Svar på tråden Gästbok - var har ni hittat er?