• brud080419

Gästbok - var har ni hittat er?

Är på jakt efter en gästbok, men tycker det är svårt att hitta nån. Var har ni köpt era?

Jag gillar detta skarpt, men har haft funderingar på att sätta foton bredvid respektive text, och då blir det för få sidor.

www.dromtorget.se/p_00000000046_gastbok_rodros.php%2Fp_00000000056_fotoalbum_liggande_rodros.php%3Fref%3D%252Fp_00000000046_gastbok_rodros.php

• Svar på tråden Gästbok - var har ni hittat er?
  • lillasmilla

www.barnmobler.se
    de målar en utsida i trä, enligt önskad färg och motiv! Jättefint, då kan man få det att matcha perfekt med färgtemat! =)
    Insidan äe vita blad, vi ska be gästerna skiva en hälsning på ena sidan, sen klistrar vi bild på varje person på andra.

• lillasmilla

...föresten, det finns inte på hemsidan, utan ring eller maila dem
    för beställning! Standard kostar 275, special 50- 100 kr mer.
    Jag tycker det är värt det, då får vi en som SYNS att den är vår! =) Med våra namn, monogram och vigseldatum på utsidan.

• MCD

Hej!!

Annars kan man göra som våran snälla toastmadame gjorde hon fixade till en själv till oss och vilket fint minne vi har!!!

Kolla våran hemsida under fliken "Släkt & Vänner"
    maddeocrille.weddingannouncer.com

Lycka till med sökandet!!!

• Humlanhubbe

det finns en söt på adlibris oxå..inte lika personlig men kul o söt!

• bruden08

Jag köpte en vit med ett silverhjärta på ho ordning och reda, jättefin

• lillasmilla
    janheden skrev 2008-03-16 19:44:58 följande:
    hejsanjag hittar ingen gästbok på wwww.barnmobler.sevar hittar du det??tack camilla
    nä, jag skrev ju det! =) Den finns INTE på hemsidan, men är lite i samma stil. Om man vill beställa/fråga om den får man ringa eller maila. Lycka till!
  • Mattilda
    brud080419 skrev 2008-03-16 19:20:10 följande:
    Är på jakt efter en gästbok, men tycker det är svårt att hitta nån. Var har ni köpt era?Jag gillar detta skarpt, men har haft funderingar på att sätta foton bredvid respektive text, och då blir det för få sidor.www.dromtorget.se/p_00000000046_gastbok_rodro...
    En kanske lite för enkel lösning då jag inte har nåt annat bra tips, köp två så får du plats ;)

Själv har jag köpt samma fast den vita och ångrar mig inte, gör som dig gillar den skarpt.
  • tingeling2

Usch nu får jag dåligt samvete.... Jag hade tänkt att rigga upp en videokamera istället för en gästbok. Så det blir typ som på Robinson för hundra år sedan, då kan gästerna gå in under kvällen och spela in sin hälsning. Är lite lat känner jag nu när jag läser om era fina gästböcker.

• brud080419

tack för alla tips!

tingeling: det var väl en jätteskoj idé, varför ha dåligt samvete för det!?

Mattilda: jag funderade faktiskt på det också, att köpa 2... eller så skippar vi fotona, kommer ju göra ett fotoalbum också, får se till att alla gäster är representerade där i såna fall..

Svar på tråden Gästbok - var har ni hittat er?