Han bjöd in sig själv och erbjöd mig pengar för att han inte ska bli förudmjukad:-(
idag fick jag ett väldigt kontisgt samtal av min farbror som jag inte riktigt vet hur jag ska fixa ut...
Vi gifter oss om 2 veckor och har bjudit de närmsta till oss, lite familj och mest vänner.. vi hade kunnat bjda fler ivåra familjer så klart men om man träffas en gång om året känns det inte så naturligt..
Idag ringer en av mina farbröder som jag träffat 2 ggr på 2-3 år och är riktigt upprörd för att han inte är bjuden på vårt bröllop, det var riktigt obehagligt
Han sa att han känner sig så förudmjukad att han vill komma och betala för sin mat och ennan av hans brödrar.. han vill inte att detta ska talas högt om utan han vill VERKLIGEN se oss gifta oss och bjöd in sig själv totalt.. jag sa att vi bjudit de som är oss nära och inte så många från våra familjer (typ mor-farbrödrar, kusiner osv) och att vi prioterar detta..
men har tar det som en ekonomisk fråga för annars skulle detta vara något vi har emot hnm sa han..
Jag blev helt överkörd av hans prat och knystade fram att jaja ni får väl komma då i slutet..
Till sakern hör med att vi inom den familjen har en fejd, där blandannat min pappa och alla syskonen är inblandad i.. det känns mindre lustigt att det kanske ska uppstå något och att man ska sitta och vara orolig för detta.. det räcker med att min mamma o pappa inte kommer överrens.. suck
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att han kommer om jag ska vara helt ärlig, jag tycker inte illa om hnm men har ingen relation med hnm, jag vet dessutom hur dryg han kan bli med folk och tjata i oändlighet..att bjuda in sig själv på det ta viset kändes så desperat dessutom..
Vad ska jag säga åt hnm... hur blir jag av med hnm??jag vill inte gör amig till ovän med hnm ..Hjääälp!
/mvh Zara