vad gäller viktuppgång och vart det sätter sig, så är ju det individuellt, vissa får runt midja, andra får bara bröst, ansikte..Sen när man går ner i vikt, så brukar ju det försvinna..
Dock kan jag ju då säga att när man har mycket körtlar, så försvinner ju det inte som när det är fett..vad jag förstått, efter min operation..
Jag hade problem, då jag gick ner i vikt och mina bröst fortfarande var jättestora..men det fick ju sin förklaring då kirurgen sa att jag hade mycket körtlar..
vad gäller byte av bh..jag hade min bh på dygnet runt den första månaden, med undantag för julafton, då jag faktiskt köpte mig en bh...för jag ville ju vara lite fin..
men det kändes ganska konstigt, så det var skönt att sätta på sig sportisen igen..
om du vill variera lite, använd inte bh med bygel, utan kör med nån mjuk variant, typ lite sportigare där oxå...byglarna kommer göra ont mot såren..sen så kan det ju vara skönt att "lufta" ibland, så jag tog faktiskt av mig den när jag satt i soffan o tog det lugnt..men det kändes lite "läskigt" när jag inte hade min sportbh på..svårt att förklara, så det blev bara när jag var still...
Har du inte fått någon lapp, där det står hur det kommer gå till väga och hur du ska göra tiden efteråt?
Vad gäller att man på privatklinik måste åka hem hur kasst man än mår, så går det om man nu inte kan åka hem, mot en avgift få ligga kvar..åtminstone på den jag gjorde på..men det varierar säkert..
Lycka till...
Filidos skrev 2008-03-17 19:43:53 följande:
Tack! Jag ska operera mig på sjukhus så jag får köpa en bh själv.. Hur många dagar innan ni tog av er bh:n? kan man byta lite?