• CSK

Någon som kan ge tips på en snygg brudsko med LÅG klack?

Hej!

Söker för fullt efter en brudsko med låg klack.
    Jag är längre än min blivande och vill inte bli alltför lång på bröllopsdagen.

Jag vill inte ha en helt slät sko utan med en liten klack - man får en snyggare hållning då sägs det.

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Någon som kan ge tips på en snygg brudsko med LÅG klack?
  • JuniBruden6

jag köpte fina ifrån skopunkten

• Augustibruden 2008

Anja,

ohh va snygga skor!!
    Sådana vill jag med ha
    Men jag bor i Sthlm, vart tror du jag kan hitta sådana här?

• Skonie

Mina finns i mitt galleri. Är från Vagabond och är cremavita (inte pärlemoraktiga som på bilden) med silvriga detaljer. Klacken är ca 4 cm skulle jag tro

• Skonie

Mina finns i mitt galleri. Är från Vagabond och är cremavita (inte pärlemoraktiga som på bilden) med silvriga detaljer. Klacken är ca 4 cm skulle jag tro

• ohlala

många snygga på wedins nu och rizzo

• Anja 19 juli 2008

Augustibruden

det är skor från rainbow club och de finns i princip i alla brud/bröllopsbutiker

Går att beställa från nätet typ från england där de är liiite billigare typ 200 kr billigare men med frakt så blir det ingen skillnad så jag rekommenderar dig att gå t en brudbutik...

Tack förresten... de är SUPERSKÖNA, helt underbara att gå i. Stadiga, mjuka, sköna, som att gå på moln verkligen! Rekommenderas varmt. (Rainbows skor är kända för att vara mkt sköna)

I den brudbutiken i Malmö där jag köpte dem kostade de 1095 kr. Vet ej om man kan hitta dem billigare!

• Augustibruden 2008

Okej, då ska jag kolla runt lite!
    Finns ju en antal bröllops butiker i Sthlm...hi hi

• Anja 19 juli 2008

Augustibruden

japp det gör det ju

Den heter Lyndsay och är från Rainbow... om du säger det så vet dom

Jag gick bara in och sa, hej jag vill prova Rainbow´s sko Lyndsay och så tog dom fram den direkt

• Schatzilein

Skonie - Jättefina! Vad kostade de?

Skonie skrev 2008-04-01 21:07:47 följande:
  • Hajime

kommer ha totalt platta skor, även om min m2b är 12cm längre och att jag kan gå bra i höga klackar.
    finns liknande bild i mitt galleri

• Vi2alltid

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-25 23:17:03 följande:

Vet inte om någon har tipsat dig om lyndsay från rainbow...jag köpte den. kan inte gå i höga klackar + att min m2b bara är 5 cm längre än jag.Lyndsay har en klack på tre cm och den är så skön att det är som att gå på moln... helt otroligt bekväm och såååå vacker sko Jag har letat i nästan ett år efter den perfekta brudskon och denna är den absolut vackraste jag har sett + att den är otroligt skön.finns i mitt galleri men även här i min blogg:anjasbrollops.blogg.se/1205860045_underbara_l...
    Var hittade du den?
    Är den i champagne eller nån annan färg?
  • Anja 19 juli 2008

Jag köpte den i brudbutik i malmö (södra högtidskläder), den finns vad jag vet, endast i ivory.

• be happy

Jag är såå nöjd med mina skor! Var så sköna att gå i hela dagen! Bild finns i galleriet!

Svar på tråden Någon som kan ge tips på en snygg brudsko med LÅG klack?