• CSK

Någon som kan ge tips på en snygg brudsko med LÅG klack?

Hej!

Söker för fullt efter en brudsko med låg klack.
    Jag är längre än min blivande och vill inte bli alltför lång på bröllopsdagen.

Jag vill inte ha en helt slät sko utan med en liten klack - man får en snyggare hållning då sägs det.

Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Någon som kan ge tips på en snygg brudsko med LÅG klack?
  • chickpea

Jag har en bild i mitt galleri på en sko som jag tror jag ska köpa. De går att färga så jag tänkte färga dem svarta efter bröllopet. Kanonbra!

• Höstbrud-07

Det var nästan precis samma som Gudinnan har som jag hade, precis samma form och klack i alla fall.
    Den skon var hemskt bekväm kan jag säga också, kände inte av fötterna alls under hela bröllopsdagen.

• Anja 19 juli 2008

Vet inte om någon har tipsat dig om lyndsay från rainbow...

jag köpte den. kan inte gå i höga klackar + att min m2b bara är 5 cm längre än jag.

Lyndsay har en klack på tre cm och den är så skön att det är som att gå på moln... helt otroligt bekväm och såååå vacker sko

Jag har letat i nästan ett år efter den perfekta brudskon och denna är den absolut vackraste jag har sett + att den är otroligt skön.

finns i mitt galleri men även här i min blogg:

anjasbrollops.blogg.se/1205860045_underbara_lyndsay.html

• Cissit

Jag köpte mina på skopunkten, billiga, snygga och skitsköna..och med låg klack :)

• 08agusti08

Jag kommer köpa mina på din sko men det e med ganska hög klack men det finns super snygga med låg oxå...

lycka till med ditt sko köp...

kramis

• sofili

kolla på vagabonds skor, de har olika kilklacksmodeller, har själv köpt därifrån!

• be happy

I mitt galleri finns bild på ett par skor från Scorett med inte såå hög klack. Super bekväma, slår med hästlängder allt brudskor jag provat!

• bröllop0808

Har samma problem... Köpte mina på Ryns, de är ecco skor. Finns bild i mitt galleri.

Svar på tråden Någon som kan ge tips på en snygg brudsko med LÅG klack?