• hanjoh

    julibrudar vart är ni??

    Jag är en glad tjej som inte varit medlem på BT så värst länge och jag känner att jag inte riktigt har kommit in i gemenskapen än.
    Jag skulle såååå gärna vilja skaffa nya bekantskaper.
    Jag vill också kunna ha några som jag kan bolla mina ideér med.
    Då slog tanken mig att det vore kul att snacka runt med de brudar som gifter sig samma månad som jag, självklart är ni andra också MYCKET VÄLKOMNA!
    Hoppas på en mycket trevlig tråd som INTE dör ut på en gång.

    Ha en fortsatt go dag!

    Låt tråden starta...

  • Svar på tråden julibrudar vart är ni??
  • Pumpkin

    För oss blev det ju smidigast att putsa upp ringarna nu, så vi har ju inte så mkt val

  • hanjoh

    furillen: den ringen du har i galleriet ser jättesöt ut tkr jag!
    det är ett svårt men kul projekt med ringletande
    lyck till!

  • furillen
    hanjoh skrev 2008-05-28 16:07:24 följande:
    furillen: den ringen du har i galleriet ser jättesöt ut tkr jag!det är ett svårt men kul projekt med ringletandelyck till!
    tack! :)
    ja verkligen lite knepigt. just den där tanken att hitta en ring som man ska vilja ha hela livet!
  • hanjoh

    ja jag tror att jag har hittat "den rätta"
    ska prova in den på lördag, känns superkul!

  • Malllis

    Vi har köpt nya förlovningsringar. Vi va dumsnåla när vi köpte de gamla, så nu när vi skulle ha vigselring så så hittade vi ingen som funkade ihop med förlovningsringen. Det blev lättast att vi köpte helt nya ringar, en till likadan och så har vi satt i en sten i den. Ska hämta den veckan efter midsommar. Nya förlovningsringarna har vi hemma redan, men kommer inte använda dom förrän bröllopsdagen. :)

  • 08agusti08

    hej hej ... jag och min sambo har bytt från 9/8-08 till den 26/7-08 känns så kul plus att det inte är ett poppis datum hehehe hoppas allas planer går bra... själva så går det kanska bra... imorgon ska jag köpa stjortor till barnen... eller jag vet inte om det kanske blir en peké istället och skor ska jag köpa men jag vet inte vad man kan ha för sko som inte är för hög klack på.. några tips? kram på er för hjälpen (l)

  • furillen

    det sket sig med vår stråkkvartett så nu har vi ingen musiker! fan. känns rätt viktigt eftersom vi gifter oss ute...
    några idéer?????? (vi gifter oss på gotland)

  • furillen

    jag har en rainbow-sko (bild i mitt galleri) 5 cm klack och galet bekväm!


    08agusti08 skrev 2008-05-31 11:45:14 följande:
    hej hej ... jag och min sambo har bytt från 9/8-08 till den 26/7-08 känns så kul plus att det inte är ett poppis datum hehehe hoppas allas planer går bra... själva så går det kanska bra... imorgon ska jag köpa stjortor till barnen... eller jag vet inte om det kanske blir en peké istället och skor ska jag köpa men jag vet inte vad man kan ha för sko som inte är för hög klack på.. några tips? kram på er för hjälpen (l)
  • J G E

    Kul med hippor! Är ni nöjda med era? Här är det lugnt på den fronten än så länge......

  • furillen

    funderar på det här med frisyr...
    hade tänkt att ha lockat halvuppsatt hår med slöja.
    men kan man ha tiara då också eller blir det liksom kaka på kaka? i så fall en enkel låg tiara, inte en sån som en krona.
    vad tror ni?
    hur ska ni göra?
    någon som har / har sett bilder?

Svar på tråden julibrudar vart är ni??