• GME76   080802

    Nattpratare :-)

    Hittade ingen bra ämnesgrej så vad passar bättre än kärlek.
    Min kärlek är o spelar poker med några kompisar och efter att ha vaknat vid 22 efter att ha lagt 3,5-åringen så var det inte så mkt annat att göra än att sällskapsjukt sitta vid BT .

    Vad gör ni andra ikväll?

  • Svar på tråden Nattpratare :-)
  • GME76   080802

    Sitter precis o funderar på att göra ngt liknande själv. Våra är cerisa så ett mörkgrått band runt med en lapp med gästens namn borde funka. Funderar på att skrynkla servetten så blir det lite roligare.


    matildaochniklas skrev 2008-02-29 23:52:00 följande:
    Ja, precis. Vi har köpt vanliga vita som vi tänkte rulla och knyta ett sidenband runt. Eller så ska vi stämpla på dom.. eller.. ja, vi får väl se hur det blir till slut!GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:42:48 följande:
  • Thailand 08

    Jag hittade 3 nyfödda kattungar bland mina underkläder när jag kom hem från krogen för ca 6 år sen

  • GME76   080802

    Nämen sluuuuta, jag ligger dubbelvikt .
    Suurprise, liksom!!!

  • matildaochniklas

    Fy vad äckligt! Men bra anledning till att köpa nya underkläder
    GME76 080802 skrev 2008-02-29 23:53:30 följande:


    Så jäkla underbart. Såna minnen glömmer man aldrig. Det är förresten anledningen till att vi står ut med jamande katt på nätterna istället för kattlucka. En kompis sambo hade en mus som byggt bo längst in i hennes troslåda. Dom hittade katt- och hundmat i boet t o m .
  • Cantaton

    När slutade du plugga, dvs hur länge har du varit arbetslös? Och vad är du utbildad till? Jag är klar med min utbildning till företagsekonom/kulturproducent nu till sommaren. Annars sjunger jag...


    olijara skrev 2008-02-29 23:49:55 följande:
    HEj.. blev nyfiken på vad ni jobbar med? själv är jag arbetslös efter 3,5 år plugg..
  • misstrixie
    olijara skrev 2008-02-29 23:49:55 följande:
    HEj.. blev nyfiken på vad ni jobbar med? själv är jag arbetslös efter 3,5 år plugg..
    Jag driver en butik, det är därför jag jobbar på lördagar.

    Vad har du pluggat? Det är tråkigt nu för tiden att man ska behöva gå arbetslös efter en lång utbildning... det var likadant för min m2b när han tagit sin examen för några år sedan.
  • GME76   080802

    Jag jobbar på en inredningsfirma, med ekonomi, adm, sälj o allt möjligt. Det är butik också så jag jobbar varannan lördag.
    Vad har du för butik, misstrixie?

  • misstrixie

    GME76 080802 skrev 2008-03-01 00:06:16 följande:


    Jag jobbar på en inredningsfirma, med ekonomi, adm, sälj o allt möjligt. Det är butik också så jag jobbar varannan lördag.Vad har du för butik, misstrixie?
    En inrednings- och presentbutik. Där ser man, då har vi nog en del gemensamt. Roligt att du verkar ha mycket omväxling i jobbet!
  • GME76   080802

    Ja, helskönt. Började som praktikant för 10 år sen och gör bokslut nu . Tiden går fort när man har roligt.
    Vad har du för inredning?

  • olijara

    hej.. datorn krånglar.. men som svar till vad jag har pluggat så är det är till socialpedagog..

  • matildaochniklas

    Jag pluggar till sjuksköterska, så förhoppningsvis ska jag inte behöva gå arbetslös när jag är klar om lite mindre än 2 år.


    olijara skrev 2008-02-29 23:49:55 följande:
    HEj.. blev nyfiken på vad ni jobbar med? själv är jag arbetslös efter 3,5 år plugg..
  • GME76   080802

    Synd att jäkla BT krånglade inatt, skulle suttit ett tag till annars .

  • matildaochniklas

    Ja, precis. Fast jag såg det som ett tecken på att det var dags att gå och sova
    GME76 080802 skrev 2008-03-01 12:51:28 följande:


    Synd att jäkla BT krånglade inatt, skulle suttit ett tag till annars .
Svar på tråden Nattpratare :-)