Han vill inte ha förlovningsring.......
Han vill inte ha förlovningsring (funkar inte i hans jobb) vad finns det för alternativ.
Har ni några schyssta idéer.
Han vill inte ha förlovningsring (funkar inte i hans jobb) vad finns det för alternativ.
Har ni några schyssta idéer.
Funderade på det så nu blir det ett halssmycke som ser ut som en ring. Den här tror jag att det blir utan guldpluppen och lite tjockare. Vad tror ni är den för tjejig eller funkar den. www.sophiasatelje.se/ateljen-smyckebilder/h1201.jpg
Vill han inte ha nån ring alls, överhuvudtaget? Min sambo jobbar som montör och kan (får) heller inte ha ring på jobbet, men han har den alltid annars! I så fall är ju det ett alternativ.
Min sambo och jag har lika ringar men han har aldrig haft den på fingret. Hans sitter på en tjock guldkedja runt halsen. Bara kedjan gick på ett par tusen men det är fint.
kolla in www.gobbit.se !
de har jättefina grejor!
Ska nog beställa något där som morgongåva! =)
Lycka till!
kolla in www.mysilver.se
Jättevackra msycken som du kan få graverade som du vill, såg en tjej här på bt som lagt ut en bild på det halsband hon gett sin make i present, det stod ÄLSKAD på...jättevackert :)
Jag får inte heller ha min förlovningsring påjobbet, men såklart har jag en ändå. Vill ju ha den när jag inte jobbar. På jobbet hänger jag den i halskedjan, då är den ju med mig ändå
Min man har sin i sitt halsband, men på kvällar och helger har han den på sig.
Och som han själv sa så kommer han ju inte ha det jobbet hela livet, om så är fallet så går man väl i pension så småning om , och då kan jag ju ha den där den ska vara.
här har de fina grejer tycker www.gobbit.se/
Jag och tanten "fake"förlovade oss från början genom att köpa ett varsitt halsband med varandras namn graverade på. I vårt fall är det ett par Yxhuvuden i vikingastil, men det mesta fungerar. En ring skulle jag (som man) tycka var opraktiskt att ha runt halsen, men jag vet att en hel del människor har det.
Man kan väl ha ringen efter jobbet o helgen?
Har en bild i mitt galleri på arbeten från en kvinna i Stockholm. Ringarna är i hamrat silver, men jag tror att hon kan göra dem i guld också på beställning.