• Appolonia77

Han vill inte ha förlovningsring.......

Han vill inte ha förlovningsring (funkar inte i hans jobb) vad finns det för alternativ.
    Har ni några schyssta idéer.

• Svar på tråden Han vill inte ha förlovningsring.......
  • GladaEmma

En snygg lite dyrare klocka kanske?

• Zozo

Min make har en (vigselring) som han bär i planboken, närmast hjärtat

Om han vill ha nagot annat smycke sa funkar kanske klocka eller halsband?

• Anna  Sol

Varför funkar det inte i hans jobb??

• Saxiquine

Min kille kan inte heller ha ringen i jobbet.
    Risk för att handen kan fastna i maskiner och fingret slitas av osv...

Men han brukar ha den i plånkboken och ta på den när arbetsdagen är slut och på helgerna.

• Semesterbruden

det finns dom som hänger ringen i sitt halsband... Oftast för att den blivit för trång iof.

• Appolonia77

Han är rädd att han ska fastna med ringen i verktygen. Klocka använder han inte, men ett halsband vore fint, har ni några idéer eller hemsidor som säljer till sånt ändamål?

• Semesterbruden

det var en tjej på BT som tipsade om en sida man kan köpa smycken som graveras till ex ett frieri, födelsedag osv men jag kommer inte ihåg vart jag läste det inlägget. Där väljer du själv smycket och texten på tror jag...

• MissieA

Min m2b kan inte heller ha ring på grund av jobbet (bilmekaniker), blir något annat fint istället men han vill ändå ha en ring.

• Appolonia77
    Semesterbruden skrev 2008-02-21 12:54:06 följande:
    det var en tjej på BT som tipsade om en sida man kan köpa smycken som graveras till ex ett frieri, födelsedag osv men jag kommer inte ihåg vart jag läste det inlägget. Där väljer du själv smycket och texten på tror jag...
    Var inne och såg på den hemsidan men det var mest för frieri.
    Är mer ute efter ett alternativ till förlovningsringen
  • Juni2009

varför inte ni köper varsin förlovnindsrng o köpa en tunn läderrem o ha den som halsband.

Svar på tråden Han vill inte ha förlovningsring.......