Hur gör man en hemsida?
Läste i en annan tråd om några som gjort jätte fina hemsidor. Var börjar man???
Läste i en annan tråd om några som gjort jätte fina hemsidor. Var börjar man???
Jag tror att man får ändra till svenska själv, alltså skriva om det till svenska. Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde.
Godmorgon.
Ojsan, tryckte för snabbt.....Ville bara meddela att jag lyckades ändra det igår kväll,fick ta en i taget. Tack alla för hjälpen,, kommer säkert att behövas igen;)
Godmorgon
Vad bra att du lyckades tillslut. Det är bara att fråga om du stöter på några andra problem
Ha en toppen dag
a wife to be skrev 2008-02-21 06:54:28 följande:
ÅÅÅÅhhh,jag skrev fel, skrev om oss i rubriken bestman. Och nu får jag inte bort det. Hjälp tack.
kan du inte bara byta rubriker då?
a wife to be skrev 2008-02-21 11:46:38 följande:
Har försökt, men samtidigt vill jag ju inte att ordningen ska bli Välkommen Bestman Vigsel om du förstår hur jag menar.
Tralala. I did it. Jag har en tendens till dåligt tålamod, tror jag ska försöka bättra på det.....................
Är det så att man måste lägga in samma ämne på svenska där dom ligget på eng? Tex om det står wedding kan man då ändra till tärnor? För så har jag gjort och när jag ska lägga in info så står det datum när det är inlagt och på vissa tex bridesmaids att man ska fylla i datum och sådär för att kunna hålla kontakten med dom.Oj, vad klyddigt det blev , hoppas ngn förstår. Har ju varit inne på andrar hemsidor och där är det precis som jag vill.
Jepp, det bästa är att lägga in någorlunda samma rubriker som redan finns på engelska eftersom sidorna är uppbyggda på olika sätt. Vill du inte ha med alla rubriker sedan kan du gå in under "Your Pages" och aktivera/avaktivera de sidor du vill ska synas. Klicka på de gröna bockarna, de blir då röda och så visas inte den sidan sen.
Hoppas du förstod
Japp , jag förstod. Ska gå in och se om jag kan fixa till det.
Tack.
Kan nån förklara hur man laddar upp bilder!?!
Jag fattar ingentiiiing! FRUSTRERAD!!!
jag skrev i ämnena i fel ordning och skulle nu vilja börja om HELT från början. Men det går ju inte att radera och börja om! Eller? Är det ngn som lyckats??????? Jag blir snart tokig.
Eller också kan man låte någon annan göra den, som kan.
www.brollopshemsida.com
Hon gjorde vår.
a wife to be skrev 2008-02-25 18:09:41 följande:
Hej! Är det någon som vet hur man hur man får större text? Har sett andra som har stor text och min är så liten ... Och ingenstans hittar jag vart man ändrar, aaargghh
HJÄLP TACK!
/Jenni