• a wife to be

Hur gör man en hemsida?

Läste i en annan tråd om några som gjort jätte fina hemsidor. Var börjar man???

• Svar på tråden Hur gör man en hemsida?
  • Fröken förväntan

Gött!

a wife to be skrev 2008-02-20 17:53:16 följande:

jag hittade det
  • a wife to be

När jag varit inne och ändrat till svenska och tryckt på update så står det ändå på engelska när jag går in på min sida. Vad ska jag göra?????????

• MrsDilley

Det borde fungera, har du kollat på "preview your site"?
    a wife to be skrev 2008-02-20 19:14:05 följande:

När jag varit inne och ändrat till svenska och tryckt på update så står det ändå på engelska när jag går in på min sida. Vad ska jag göra?????????
  • a wife to be

Jag blir knäpp. Nu har jag ändrat till svenska ämnen. Men jag vill inte ha så många som dom har lagt in. Jag raderar dom engelska och trycker på update sedan på "preview......" och då ligger dom ändå kvar. Vad gör jag för fel?

• MrsDilley

Hur tar du bort de du inte vill ha? När du är inne på "your pages" i spalten "Published" om du trycker på den gröna bocken så blir det en röd cirkel med en streck igenom. Då borde den inte synnas

• Äntligen är det min tur

Får jag klämma in med en fråga här ...!

Hur lägger man upp bilderna??? Hittar inte var jag lägger upp dem.

• Fröken förväntan

För bild på första sidan så gör du det under "Website settings" (långt ner på den sidan). OBS! Bilderna måste vara kvadratiska för att funka.
    Ska du ha bild på en speciell sida så klickar du på den sidan under "Your website" och sedan på "add entry"

• Fröken förväntan

Såg just att det ser lite olika ut på olika sidor

På vissa sidor lägger man in bilder i samma ruta som man lägger till/redigerar text. Då trycker man på symbolen som är en liten gul kvadrat med ett litet berg på.

Hoppas du förstod

• neeke1972

hjälp hittar inte var man ska ändra till svenska

• Äntligen är det min tur

TAck, ska kolla det i morrn. e för trött nu o då blir det bara fel iaf

Svar på tråden Hur gör man en hemsida?