• polette

era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.

JAg är bara lite nyfiken på att höra vad ni som redan gift er gjorde för misstag, glömmde, ville göra men blev inte av, ångrar ovs med ert bröllop eller hade ni det där perfekta bröllopet utan några misstag som jag tror är helt omöjligt.....

• Svar på tråden era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.
  • Schatzilein

Vad schysst att ni delar med er av lärdomar! Blir också lite lugnad, för bara man har ordning på det viktigaste (kärleken, prälle & fotograf ;)), så spelar alla detaljer verkligen ingen roll. Tack för tips!

• polette

Kanon Nessan!!! Vilken bra länk! Känner mig bra mycket lugnare! Dags att ut och njuta i solen för lite äkta bränna!!!

• Miss Y

Jag har inte gift mig (än). Vilken bra lista och tänkvärda övriga kommentarer!

Jag tror jag kommer ångra ifall jag tycker annorlunda om någon grej men inte säger det bara för att jag vill vara snäll och göra min blivande glad. Men varje gång jag har förklarat hur och varför jag vill en grej så är han väldigt förstående och det bukar gå att lösa! T.ex. ville jag bjuda många fler av mina vänner än vad han ville. Det löste sig när jag sa att jag kan betala för mina så betalar han för sina.
    Så jag hoppas att jag tar upp de här frågorna även om det tar emot innan!

• feb08

Jag gifter mig inte förrän nästa vecka, men kan redan nu säga att jag ångrar att jag inte gick med klänningen till sömmerskan tidigare. Nu är det fortfarande saker som behöver justeras, och det är bara en vecka kvar! Lite nervöst...

• TessoAnton

Vet ni vad, jo... kom på en sak till som retar mig, jag glömde att ta på mig mina örhängen när vi skulle ta våra bröllopsfoton. Visserligen syns det inte på korten, men jag vet ju om det...

• stinakina

Jag kom på häromdagen (vi gifter oss 9 aug) att se till att min dotter "snor" min mors filmkamera när vi ska dansa bröllopsvalsen, vi ska ju avbryta den och dansa nåt helt annat (som säkert alla sett på youtube), jag kom alltså på att dottern även måste ställa sig på en stol och sen svepa över gästerna, jag vill i efterhand gärna se folks reaktioner, de enda som vet om vår "kupp" är ju min dotter och toastmadame..

Vill gärna ha det förevigat!!

• pojomo

vad är det ni ska dansa om man får fråga???

stinakina skrev 2008-02-19 22:44:15 följande:
    Jag kom på häromdagen (vi gifter oss 9 aug) att se till att min dotter "snor" min mors filmkamera när vi ska dansa bröllopsvalsen, vi ska ju avbryta den och dansa nåt helt annat (som säkert alla sett på youtube), jag kom alltså på att dottern även måste ställa sig på en stol och sen svepa över gästerna, jag vill i efterhand gärna se folks reaktioner, de enda som vet om vår "kupp" är ju min dotter och toastmadame..Vill gärna ha det förevigat!!
  • stinakina

Vi har sett länkar till youtube där par först dansar lungt och stillsamt, plötsligt bryts musiken (brudparet ser förvånade ut) och då börjar "i like big butts" spelas, brudparet har då tränat in en dans och under gästernas jubel kör dom sin dans!!

Vi tyckte idén var kul och vi ska göra lika, men vi har valt att dansa till shake that tailfeater av Ray Charles i stället...

Vi vill gärna ha ett ganska avslappnat bröllop, så vi tror att det går i stil med vår "planering"

Vi har tex klädkod, Hel & Ren!!

pojomo skrev 2008-02-19 22:54:23 följande:
    vad är det ni ska dansa om man får fråga???
  • Filifjonkan2

kul ja vi har funderat i samma bana eftersom vals inte riktigt är vår grej men har inte bestämt oss

• Fenixx

jag tycker det är fräckt med såna danskupper.
    själva är vi väl inga stordansare tyvärr, annars hade något annorlunda varit skoj. men blir väl vanlig dans för oss, vals är inte våran grej.

• hondafreak

Vi går buggkurs nu för att bryta av valsen (en farbror ska lära oss lite vacker vals med) med värstingbugg. Alla kommer tappa hakan för min sambo är inte känd för att dansa direkt. Och det roligaste är att han tycker det är lika kul som jag med buggen och han är en av de bättre på kursen faktisk ! Han är själv förvånad och jag är jättestolt över honom och det är SÅÅÅÅÅÅ KUL att dansa med honom !!!!

• polette

Jag vill också kunna dansa...men tyvärr finns det varken tid eller intresse från min andra halva... värför la man inte ner intresse för danslektionerna i skolan...???

• grabbarna

därfär att det bara var pinsamt då och man råkade ha stukat foten varje gång vilket man ångrar nu..

jag har dålig takt men tyvärr har min sambo ännu sämre taktkänsla...vete sjuton hur det ska gå

polette skrev 2008-02-20 11:40:51 följande:
    Jag vill också kunna dansa...men tyvärr finns det varken tid eller intresse från min andra halva... värför la man inte ner intresse för danslektionerna i skolan...???
  • Fejs

Vet inte heller ur vi ska göra... andra halvan vill inte överhuvudtaget medans jag vill ha spex...

• Fiafis

Jag vill oxå spexa! Min andra hälft har varken sagt ja eller nej så jag hoppas det går att övertyga!!

Svar på tråden era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.