• polette

era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.

JAg är bara lite nyfiken på att höra vad ni som redan gift er gjorde för misstag, glömmde, ville göra men blev inte av, ångrar ovs med ert bröllop eller hade ni det där perfekta bröllopet utan några misstag som jag tror är helt omöjligt.....

• Svar på tråden era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.
  • ToU

jag ångrar att jag inte förklarade tydligare att jag ville ha foton på mitt släp... nu finns det inga riktigt bra kort på det, helt bakifrån, utan bara från sidan... det är trist.

Ångrar också att jag inte var mer tydlig i anvisningarna till frisören...

Alltså, var mer tydlig i allt ni säger! Man tror att man har förstått varann men sen visar det sig att så inte var fallet... så var övertydlig, visa bilder, var tjatig, jag tror det lönar sig! ;)

Dessutom ångrar jag att vi glömde bort gästboken... eller ångrar... men tråkigt att den blev bortglömd.

Annars var det en helt underbar dag! :D Lyckos er som har denna dag kvar!

• ToU

TessoAnton
    såg precis att ni också glömde gästboken... hm... det kanske inte är så ovanligt? ;)

• TessoAnton

Nej, jag fattade inte vad som hände! Vi var otroligt lugna sista veckan innan bröllopet, och alla frågade oss om vi inte var stressade. Vi hade läget under kontroll, men ändå glömde jag den! Gaaahh

ToU skrev 2008-02-14 18:26:01 följande:
    TessoAntonsåg precis att ni också glömde gästboken... hm... det kanske inte är så ovanligt? ;)
  • polette

Hmmmm tror att gästboken kommer stå vid dörren så att man inte kan glömma den....!!!

Det med kamrerna till vänner eller släkt var en bra ide! Jag är lite allergisk mot engångskameror på borden...men man kan ju som sagt ge sina egna till folk man litar på. Bra ide!

Fler misstag...??????

• Fejs

Kanske man ska packa en väska med saker, förbereda i veckor liksom, som när man ska ha barn för att inte glömma nått =)

• Ester W

Vi hade en inte alltför bra präst, så det är nåt jag skulle lagt mer tid på, att se vilka präster som är bra och inte!

• Fejs

hur ser man sdet, kolla varje söndag el?

• polette

Vi har inget val liksom..civilt och i ett annat land..man tager vad man haver...

På viklet sätt var er präst inget bra?? Ester W

• Ester W

Fejs, man kan ju fråga andra par som gift sig om de hade en bra präst. Alltså fråga runt lite!
    Vår präst verkade bra när vi var och tränade, men sen när han vigde oss sa han inget personligt, även fast han visste massa om oss. Sen kändes det som han bara ville ha det fort överstökat, som han skulle hinna med en buss eller liknande, det var tråkigt . Men allt annat under vår stora dag var helt underbart och allt klaffade kanon!

• Nessan

Här finns en superlång lista på saker som kan vara bra att ha (och vara helt överflödiga). Där finns nog tillräckligt så du kan packa en hel resväska!

Fejs skrev 2008-02-14 20:24:11 följande:
    Kanske man ska packa en väska med saker, förbereda i veckor liksom, som när man ska ha barn för att inte glömma nått =)
Svar på tråden era värsta misstag, vad ångrar ni...ni som gift er.