• Fejs

Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?

Var helt omöjligt att logga in, ibland har det gått. Men oberoende av vilken dator jag suttit vid så har det inte gått särskilt bra sedann i fredags. Ibland kommer man inte ens till förstasidan, ibland kan man inte komma till inloggningssidan och ibland har man tur känns det som och kan logga in. Trist!

• Svar på tråden Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?
  • Elisabethan
    Maanbe skrev 2008-01-29 10:47:41 följande:
    Har haft problem med att komma in i flera dagar nu.. Trodde det bara var min dator det var fel på men det var ju skönt o höra att fler har problem =)
  • Miss Blue

Det finns massor av trådar med det här problemet..........
    Tyvärr....
    Man tröttnar på att försöka komma in, vissa dagar går det helt enkelt inte!!!!! Gaaaaaaaaahhhhhhh

• Fejs

De sa förra veckan att de skulle fixa det då men jag har inte märkt någon skillnad, tyvärr

• Rut Birger

Har också haft problem att komma in på BT......

• BlivandeFruJohansson

Händer ofta nu..

• Pumpkin

Det händer ofta eftersom att det är problem med servrarna. Nya är på väg (tyvärr kan man inte styra över hur fort leveransen går) och när de väl är på plats ska problemen förhoppningsvis vara lösta!

• lindahallman

de e jätteofta krångel! spec på kvällen

• carinokenneth

Jag har varit medlem sedan 7 januari och redan då pratade ni om nya servrar...ni får ju faktiskt pusha på de som ni har beställt av...såhär lång tid tar det inte om man är aktiv och vill lösa det snabbast möjligt.
    Det blir ju en massa skit till er eftersom ni inte löser det, hjälper ju inte att bara säga att det är på g.

Hoppas ni får igång det snart för BT är en bra sida. =)

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-01 21:23:26 följande:

Det händer ofta eftersom att det är problem med servrarna. Nya är på väg (tyvärr kan man inte styra över hur fort leveransen går) och när de väl är på plats ska problemen förhoppningsvis vara lösta!
  • Pumpkin

Jag personligen kan ju inte göra så mycket eftersom jag inte jobbar på redaktionen, men jag är helt övertygad om att Patrik gör vad han kan för att servrarna ska komma. Det är väl två veckor sen de beställdes nu (eller 2,5?) så rimligtvis borde de ju komma närsomhelst.

Men man drar ju inte ut på det från BT's sida för skojs skull liksom

carinokenneth skrev 2008-02-04 11:08:35 följande:
    Jag har varit medlem sedan 7 januari och redan då pratade ni om nya servrar...ni får ju faktiskt pusha på de som ni har beställt av...såhär lång tid tar det inte om man är aktiv och vill lösa det snabbast möjligt.Det blir ju en massa skit till er eftersom ni inte löser det, hjälper ju inte att bara säga att det är på g.Hoppas ni får igång det snart för BT är en bra sida. =)Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-01 21:23:26 följande:
  • carinokenneth

Ja, det är bra =)

Nu vet jag att det ofta blir den person i, detta fall du som får skiten då vi inte kan prata/skriva till den som faktiskt har hand om problemet.
    Hoppas du inte sitter hemma o blir vrålsur på oss...men som sagt vi har ju ingen annan att vända oss till...bara du som svarar =)

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-04 11:12:58 följande:

Jag personligen kan ju inte göra så mycket eftersom jag inte jobbar på redaktionen, men jag är helt övertygad om att Patrik gör vad han kan för att servrarna ska komma. Det är väl två veckor sen de beställdes nu (eller 2,5?) så rimligtvis borde de ju komma närsomhelst.Men man drar ju inte ut på det från BT's sida för skojs skull liksom
  • Pumpkin

Nejdå, jag blir inte vrålsur - promise!

Men jag vill bara att alla ska förstå att man inte försöker jäklas från BT's sida, utan man gör saker så fort man kan, mer än så kan man tyvärr inte göra. De har ju också FL som är hur stort som helst och tar otroligt mycket tid.

• carinokenneth

Det är bra =)

Vad är FL? Familjeliv?
    Lycka till!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-04 11:21:07 följande:

Nejdå, jag blir inte vrålsur - promise! Men jag vill bara att alla ska förstå att man inte försöker jäklas från BT's sida, utan man gör saker så fort man kan, mer än så kan man tyvärr inte göra. De har ju också FL som är hur stort som helst och tar otroligt mycket tid.
  • Pumpkin

Yes, Familjeliv. Båda sajterna drivs av samma företag - Familjeliv Media AB.

• carinokenneth

Aha, okej.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-04 11:26:09 följande:

Yes, Familjeliv. Båda sajterna drivs av samma företag - Familjeliv Media AB.
Svar på tråden Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?