• Fejs

Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?

Var helt omöjligt att logga in, ibland har det gått. Men oberoende av vilken dator jag suttit vid så har det inte gått särskilt bra sedann i fredags. Ibland kommer man inte ens till förstasidan, ibland kan man inte komma till inloggningssidan och ibland har man tur känns det som och kan logga in. Trist!

• Svar på tråden Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?
  • Hofsan

Jag har ofta problem med Bt. Så irriterande! Och det är bara Bt jag har problem med.

• Augustibruden 2008

En till här som har problem m BT...måste ju fixas!

• pojomo

jaha det har vart problem...jag har inte kommit in på länge var inne typ 5 min igår sen var det kört.

• RufsMaja

jag har problem att komma in helatiden :(

• Mrs Fairy

Vad skönt jag trodde det bara var mig det krånglade för...

• 2008-08-09

Jag kommer nästan jämt in på förstasidan, men så fort jag väljer "forum" eller "medlem" eller liknande så kan inte sidan visas...

• RufsMaja

så för mig med..riktig frusterad!

• hummledummle

Jag har jätte ofta problem med att komma in...

• Maanbe

Har haft problem med att komma in i flera dagar nu.. Trodde det bara var min dator det var fel på men det var ju skönt o höra att fler har problem =)

Svar på tråden Äntligen kommer man in på BT igen! Någon mer som inte kommit in på senaste tiden?