Design på era festprogram
Ni som är färdiga med "omslaget" eller vad man ska kalla det av festprogrammen, kan ni inte visa dem för mig om ni har lagt upp bilder någon stans på dem!?
Ni som är färdiga med "omslaget" eller vad man ska kalla det av festprogrammen, kan ni inte visa dem för mig om ni har lagt upp bilder någon stans på dem!?
Jag har inte gjort framsidan ännu men det ska se nästan likadant ut som mina inbjudningskort som finns i galleriet.
PÅ lappen som det står bröllopsinbjudan ska jag skriva festprogram eller våra namn eller gästernas namn istället för placeringskort, vilket tycker ni?
Sedan ska jag knyta programmet med ett grått organzaband precis som i inbjudan. Tror ni det rävker, eller måste man nita undet bandet?
Nu har jag börjat att göra omslagen till festprogrammen. Vad tror ni? Ska jag ha ett rosa band också. Banden jag har hemma är inte samma rosa färg men det kvittar kanske? Kolla galleriet.
Hofsan: Jag tycker det är jättebra som det är...
Blir inte snyggt om det blir för mycket heller...
Häftet var jättefint som det är nu!!!
Jag har nu lagt en bild på insidan av vår inbjudan i mitt galleri. Utsidan är svart och har samma vita text och röda fåglar.
ROM2008
Ditt galleri syns inte
Ojdå! Ska se om jag kan ändra det då..
ROM - jättesnygga, verkligen!!!
Ooo, läckert ROM2008!
Tack
Vad glad jag blir!
Lånar tråden lite, hoppas det är ok! Hur gör ni med kuverten? Handskriver ni? Har så fruktansvärt ful handstil men kuvert går väl inte att trycka? Vi ska ha svarta kuvert med vit text är det tänkt, någon som har tips?
jag kommer tror att jag ska göra festhäftet liknande inbjudningskorten, samma embossing stämpel och med samma papper som inbjudan men ett a4, (blir ett tunnare papper) samt ha samma "ram" av guld som är på inbjudan. Tänkte knyta ett band (lika som på inbjudan men smalare) runt på "pärmkanten" så sidorna i ligger kvar.
bild i galleriet (dock bara på inbjudan)
Nämen jag är väl go! Jag läste verkligen inbjudan när jag läste ditt inlägg tidigare idag.. Snacka om att vara centrerad kring sitt.. Sorry! Vet inte om vi kommer köra festprogram men min kusin hade ett väldigt vackert på sitt bröllop. I stället för att öppna som en bok så öppnades det från mitten och ut. Däri satt innehållet på festen fast med runda små gem så man kunde bläddra som i ett spiralanteckningsblock typ. Är det någon som fattar? Kan kolla om jag får fota och lägga ut .
Nu får jag surfa runt och kolla lite på era grejer!
Jag har bilder på vårt festprogram inne på min blogg.
www.nogg.se/annikaochmats