• B & S

Skadeglädje?? elaka tråden....

Är det någon annan än jag som har skadeglädje eller tror dem kommer ha det när visa personer upptäcker att dem inte e bjudna? eller andra saker som dem påpekat inte händer/blir av?
    Jag hade bara behovet att skriva av mig och även se om nån annan hade såna snikna tankar?

Vi har ännu inte sagt till hans föräldrar, spec hans pappa, att de inte får komma längre för vi ska bara ha 2 vittnen och ingen fest alls mera för några gäster, från någons sida.
    De vet inte heller om att jag total vägrar att bära hans namn bla för de hans pappa sagt om mig.

Jag kan inte låta bli och leka "badguy"(girl) och tänka på vilka minner dem kommer göra när dem får reda på det eller ev bli schockade tom?!
    Pga dem hutlösa saker hans pappa sagt kan jag helt enkelt inte låta bli!

/
    Evil little girl....

• Svar på tråden Skadeglädje?? elaka tråden....
  • Äntligen dax!
    gustafmatilda skrev 2008-01-10 14:11:02 följande:
    Är det bara jag som är helnöjd med min svärmor? Hon är den sötaste!
    Nej då, jag är också helnöjd :)

Ang skadeglädje så kände jag lite sådan över att folk som inte ens hade folkvettet att tacka ja eller nej på vår inbjudan missade vår jävligt roliga fest! Deras förlust helt och hållet alltså .

I övrigt ingen skadeglädje, bara glädje - som sig bör i dessa sammanhang... :)
  • Äntligen är det min tur

Jag är/var också nöjd med min svärmor men hon dog 3 v innan vår dotter föddes 3,5 år sen. HOn va aldeles underbar...
    Så nu är bara jobbiga svärfar kvar!!! SUCK!!

Äntligen dax! skrev 2008-01-10 15:23:53 följande:

Nej då, jag är också helnöjd :)Ang skadeglädje så kände jag lite sådan över att folk som inte ens hade folkvettet att tacka ja eller nej på vår inbjudan missade vår jävligt roliga fest! Deras förlust helt och hållet alltså . I övrigt ingen skadeglädje, bara glädje - som sig bör i dessa sammanhang... :)
  • Waersta

Svärmor dog 1 månad efter att största sonen föddes, 4,5 år sen, svärfar i våras. Min m2b är 28 och utan föräldrar..
    Önskar alla som inte gillar sina svärföräldrar lär sig uppskatta dem iaf, vet aldrig vad som kan hända..

Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 21:25:31 följande:

Jag är/var också nöjd med min svärmor men hon dog 3 v innan vår dotter föddes 3,5 år sen. HOn va aldeles underbar... Så nu är bara jobbiga svärfar kvar!!! SUCK!! Äntligen dax! skrev 2008-01-10 15:23:53 följande:
  • Äntligen är det min tur

Jag vet. Men han e inte alltid så snäll mot oss. Men vi uppskattar att ha honom kvar iaf. Men jag/vi längtar sååååå efter svärmor. Vissa klickar det med andra inte. Inget att göra nåt åt liksom.

Waersta skrev 2008-01-10 21:38:37 följande:
    Svärmor dog 1 månad efter att största sonen föddes, 4,5 år sen, svärfar i våras. Min m2b är 28 och utan föräldrar..Önskar alla som inte gillar sina svärföräldrar lär sig uppskatta dem iaf, vet aldrig vad som kan hända.. Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 21:25:31 följande:
  • tågjäntan

Jag har tyvärr aldrig haft möjlighet att träffa min mans föräldrar. Hans pappa dog när min man var åtta och hans mamma för 5-6 år sedan typ 85 år gammal. Som tur är fungerar det väldigt bra mellan honom och mina föräldrar =).

• Efter 11 år är det min tur

Tro mig att jag försökt men när hon börja kasta skit på mina barn då går det för långt,då finns det inget att uppskatta,bara en massa djupa sår

Waersta skrev 2008-01-10 21:38:37 följande:
    Svärmor dog 1 månad efter att största sonen föddes, 4,5 år sen, svärfar i våras. Min m2b är 28 och utan föräldrar..Önskar alla som inte gillar sina svärföräldrar lär sig uppskatta dem iaf, vet aldrig vad som kan hända.. Äntligen är det min tur skrev 2008-01-10 21:25:31 följande:
  • Sofiaa84

Jag lämnade mitt ex (o fästman tyvärr) för Daniel som nyss har friat till mig. O mina förra svärföräldrar, ursh alltså.. Hans pappa sa till mig på allahjärtansdag att jag förstört hans sons liv, och hans mamma var på en jämt om VIKT och pengar.. Fast man jobbade så tyckte hon att man skulle ta ett till jobb, fasten mitt ex tjänade 30 000/mån.. Snark.. Men svärföräldrarna jag har ju är UNDERBARA. Jag såg att någon skrivit att man ska vara glad om man har underbar, och tro mig, jag är överlycklig! Och o andra sidan förstår ja alla er som har ett helvete med era.. SUCK! Kramar till er alla

• Strawberryhoney

Mitt ex svärföräldrar var gamla och snälla. Dom tyckte om mig. i många år innan exets pappa dog frågade han om och om igen till sin son om jag inte kunde komma tillbaka.Jag var typ den enda flickvän de tyckt om. Tänk som det skall vara. Min nuvarande har jag bara en av men jag vet inte.Jag är iaf INTE det bästa hon har i sin släkt Men det kanske är ömsesidigt ibland men jag har lärt mig acceptera henne ganska bra nu så jag bryr mig ej sååå mycket

• Skogsstjärna01

Jag kommer helt klart att känna skadegädje när jag gifter mej.

Min svärmor och svägerska har gång efterannan försökt sabotera mitt förhållande men inte lyckats. Kan nästan se dem stå där grönvita i ansiktet, som de alltid blir när m2b pussar mej. Och då ska vi verkigen pussas!!

Härligt att höra,you go girl...

Skogsstjärna01 skrev 2008-01-11 13:08:47 följande:
    Jag kommer helt klart att känna skadegädje när jag gifter mej.Min svärmor och svägerska har gång efterannan försökt sabotera mitt förhållande men inte lyckats. Kan nästan se dem stå där grönvita i ansiktet, som de alltid blir när m2b pussar mej. Och då ska vi verkigen pussas!!
  • Fillifjonka80

Jag kan känna skadeglädje för att min svärmor ej fick komma på bröllopet och för att vi ej tagit hennes efternamn, mohahaha.

Men sen så beror ju det på att jag är psykiskt störd, så det kanske inte är så konstigt, hihi

• lycklig78

Skadeglädje när man gifter sig? Jag vet faktiskt inte vad jag skulle varit med om för ont som skulle få mig att känna så...

Du är ju verkligen lyckligt lottad som inte behöver känna så men jag säger det igen:såren som orsakar min skadeglädje dom är djupa så det är inte så konstigt som du tror...

lycklig78 skrev 2008-01-26 18:36:05 följande:
    Skadeglädje när man gifter sig? Jag vet faktiskt inte vad jag skulle varit med om för ont som skulle få mig att känna så...
  • Thailand 08

hmmm kommer bara att MYSA!! ingen nämnd och ingen glömd ;)

Svar på tråden Skadeglädje?? elaka tråden....