• B & S

Skadeglädje?? elaka tråden....

Är det någon annan än jag som har skadeglädje eller tror dem kommer ha det när visa personer upptäcker att dem inte e bjudna? eller andra saker som dem påpekat inte händer/blir av?
    Jag hade bara behovet att skriva av mig och även se om nån annan hade såna snikna tankar?

Vi har ännu inte sagt till hans föräldrar, spec hans pappa, att de inte får komma längre för vi ska bara ha 2 vittnen och ingen fest alls mera för några gäster, från någons sida.
    De vet inte heller om att jag total vägrar att bära hans namn bla för de hans pappa sagt om mig.

Jag kan inte låta bli och leka "badguy"(girl) och tänka på vilka minner dem kommer göra när dem får reda på det eller ev bli schockade tom?!
    Pga dem hutlösa saker hans pappa sagt kan jag helt enkelt inte låta bli!

/
    Evil little girl....

• Svar på tråden Skadeglädje?? elaka tråden....
  • fiffinurlig

Ha ha, nästan hela tråden handlar om svärmödrar och svärfadrar.. Undrar varför??

• Strawberryhoney

Jag kan känna lite skadeglädje mot de som mobbat mig...utfryst mig osv som fått barn efter mig och blivit ensamstående innan barnet ens är 1 år fyllda och jag den mobbade har fast partner sedan snart 9 år och hus och 2 barn är förlovad och snart gift medans de sitter där med sin unge och ingen karl och allt åt skogen typ. Då kan jag känna lite skadeglädje nästans med all rätt. Att jag lyckats hyfsat bra i livet trots deras elakheter.

Lite OT men ändå inom ämnet på ett sätt

• Eski och Snowie

Fiffinurlig
    Då man gifter sig så kommer man ju faktiskt ett steg närmare dem... FÖR ALLTID! hehe :D

• Efter 11 år är det min tur

Eski och Snowie skrev 2008-01-07 14:25:21 följande:

FiffinurligDå man gifter sig så kommer man ju faktiskt ett steg närmare dem... FÖR ALLTID! hehe :D
    Ja det gör man faktiskt ....ush,men det finns nog en hel bunte med bra svärmödrar där ute....va ni glada för det ni som har det...jag har det inte
  • gustafmatilda

Är det bara jag som är helnöjd med min svärmor? Hon är den sötaste!

Grattis till dig...ta hand om varann

gustafmatilda skrev 2008-01-10 14:11:02 följande:
    Är det bara jag som är helnöjd med min svärmor? Hon är den sötaste!
  • Äntligen är det min tur

Med ALL rätt!!!

Strawberryhoney skrev 2008-01-07 13:53:29 följande:
    Jag kan känna lite skadeglädje mot de som mobbat mig...utfryst mig osv som fått barn efter mig och blivit ensamstående innan barnet ens är 1 år fyllda och jag den mobbade har fast partner sedan snart 9 år och hus och 2 barn är förlovad och snart gift medans de sitter där med sin unge och ingen karl och allt åt skogen typ. Då kan jag känna lite skadeglädje nästans med all rätt. Att jag lyckats hyfsat bra i livet trots deras elakheter.Lite OT men ändå inom ämnet på ett sätt
  • Miss Blue

Hmm nu har jag en bra svärmor jämfört med mitt ex mamma, hon la sig i all hennes kära son gjorde och inte gjorde och han var en mes och sa aldrig ifrån, det fick jag göra. Jag som ALDRIG dög i hennes öron. Glömmer aldrig när jag berättade för henne att jag fått jobb, vet ni vad hon svarar?
    "Jo men man måste ju vara två som jobbar" Ehh va vad hände med grattis vad kul?? Usch vilken satkärring hon var mot mig, jag dög aldrig, levde på hennes älskade son (trots att jag hade eget jobb). Nä fy f-n!
    Så nu är det rena himmelriket med nuvarande svärmor, de tog emot mig med öppna armar. Visst kan man bli irriterad på henne ibland, men det kan man ju bli med vem som helst, hon är iaf inte elak!!!

Det har blivit mycket bättre,nu bryr hon sig åtminstonne om barnen men det är djupa sår. Så skadeglädjen kommer nog aldrig ta slut

Svar på tråden Skadeglädje?? elaka tråden....