placeringskort
ngn som har tips på hur man kan göra placeringskort? ngt enkelt men ändå fint.
ngn som har tips på hur man kan göra placeringskort? ngt enkelt men ändå fint.
Vi kommer göra som BlivandeFruJohansson, cremefärgat papper som är samma som inbjudningar och alla andra trycksaker. Fast vi kommer printa ut namnen på båda sidor så att när den står på bordet så kan de som sitter mitt emot se vad personen heter...
Namnet ska printas med samma font som vi använt på allt annat och så med ett stansat glansigt kopparhjärta mitt på som sticker upp ovanför kanten.... så svårt att förklara
Jag har tyvärr inte hittat den, men jag ska kolla lite till...
hej! jag tror panduro har vita som man kan fixa till själv, har för mig att det var ganska bra pris.
Jag samlade vita stenar på våran semester i kroatien i somras som vi kommer att skriva namn på med silverpenna.
Såg att det var fler med den idén
Tror vi ska ha betonghjärtan som vi skriver namnet på med en svart penna annars ska vi ha hjrtan i papper som man hänger på glaset.
Det lutar nog mot betonhjärtana för min blivande är betongarnetare så jag tycker det var lite passande.
bruden08
Kul idé med betonghjärtan. Som sagt passande och personligt!
vi kommer ha små terrakottakrukor, i vitt och blått, gästens namn ska stå med ljuslila färg. De får ta med sig dem hem sen.
Kul! Risken finns bara är att om jag köper chokladen nu så kommer de ta slut.
Var i ditt galleri finns de???
Hittar bild på er hall däremot...
Vi hade också tänkt skriva på svarta stenar fast med en embrossingfärg för sten som finns att köpa på panduro. Sen hittade vi ett placeringskort på nätet med samma bildtema som våra inbjudningar, så nu blir det nog att skriva ut dem på datorn. Skönt å slippa pysslet, men jag hade nog velat pyssla lite mer...
Har tagit bort den nu eftersom vi inte ska ha dem längre.
Miss Blue skrev 2008-01-30 09:57:39 följande:
Åh vad jag känner igen mig!! Jag har ju gått upp 2 kilon istället för ner 3.. alltså 5 att beta av nu istället.
vis ak ha papphjärtan som vi hänger på glaset. istället för namn ska vi ah en bild på varje gäst men man kan naturligtvis ha namnet oxå, elelr bara =)
Vi ska ha grönblad från någon trädsort, (har inte bestämmt vilket ännu) på bladen ska vi skriva namnen med en guldpenna.
Då festen ska vara i ett gammalt boningshus, som är väldigt enkelt, passar detta perfekt.