Min mamma verkar inte glad....
Var hemma hos min mamma igår igen och ville visa henne lite ideér till vårt bröllop. Tyvärr verkar hon totalt ointresserad av alltihopa. Hon är bara bekymrad över vad allt kostar! Vi har ingen jättebra ekonomi, men vi sparar själva och vi har verkligen gjort vårt bästa för att få ett riktigt budgetbröllop, och kommer att spendera ca 12.000 kr på 30 st peroner. Vissa saker vill vi ju dock inte ta bort för att det ändå ska bli lite annorlunda och inte som vilket födelsedagskalas som helst. Sen hade vi bestämt att vi skulle ha ett barnfritt bröllop, inte för att vi inte gillar barnen, men för att våra gäster skulle få ett tillfälle att roa sig utan barn. Nu säger mina föräldrar att tex. min kusin, som bor långt bort, säkert inte kommer om de inte kan ta med sig barnen.
Jag har ju redan beställt inbjudningskort, med barn undanbedes...
Det gör mig absolut inget att barnen är med, det blir i så fall bara 9 st barn, men jag är rädd att alla med barn får gå hem tidigt för att barnen blir trötta och gnälliga. Då står vi där med alla "de gammla" och en dj för 3000 kr, som inte har nån att spela för! Ska tillägga att alla yngre människor har barn.
Usch! Jag ville ju planera detta tillsammans med min mamma!