• Skottdagen2008

    Västeråsbrudar

    Den gamla tråden hade stängts så jag passar på att öppna en ny.

    Hur går det för er?

  • Svar på tråden Västeråsbrudar
  • Nufsan

    Självklart får du vara med

    Själv gifter vi oss i Västerfärnebo


    LottaAnders skrev 2008-03-26 21:32:04 följande:
    Lotta heter jag.Ska gifta mig i Sura kyska, men efter som Västerås är en förort till Surahammar kanske jag får vara med.Ska bli fru 080830.Lyckliga jag
  • LottaAnders

    Hej alla västeråsbrudar.
    Kan ni hjälpa mig. Ska kolla klänning idag. Finns väl två ställen i Västerås.
    Är något bättre än det andra? Skillnader i övrigt? Var är dåm trevligast?

  • Skottdagen2008

    Ursulas och Ruths

    Ursulas personal i alla fall en av dem är hur otrevlig som helst och de hade inga kläder i min smak.

    Ruths har underbar personal och jag hittade min klänning och de sydde om den som jag ville och sydde även andr detaljer som itne fanns frrån början.


    LottaAnders skrev 2008-03-28 10:44:55 följande:
    Hej alla västeråsbrudar.Kan ni hjälpa mig. Ska kolla klänning idag. Finns väl två ställen i Västerås.Är något bättre än det andra? Skillnader i övrigt? Var är dåm trevligast?
  • Mrs love

    Jag har också hört att det är mycket trevligare personal på Ruths!


    Skottdagen2008 skrev 2008-03-28 10:48:34 följande:
    Ursulas och RuthsUrsulas personal i alla fall en av dem är hur otrevlig som helst och de hade inga kläder i min smak.Ruths har underbar personal och jag hittade min klänning och de sydde om den som jag ville och sydde även andr detaljer som itne fanns frrån början.
  • Martina 76

    Idag var jag på stan och valde ut vigselring! Nu har jag inte så mycket kvar att fixa; tårta, smink, transport samt lite detaljer kring dukningen. Annars är allt klart!

    Kom på vad jag ska köpa i morgongåva till min blivande också. Han är galen i sagan om ringen - filmerna så jag ska köpa en sån ring som de har i filmen. En slät guldring med sån där text i som det är i filmen. Han kommer att bli överlycklig!

  • katjakaj
    Nufsan skrev 2008-03-18 07:33:06 följande:
    Igår var jag till en tjej som gör brudbuketter, lite utanför Sala. Hon är helt otroligt trevlig och är sååå seriös!Jag får betala 1000kr för min bukett, coursage till m2b, handledsbukett till tärnan och 2 näbb buketter Tycker det var ett jääääättebra pris! Min bukett har jag bild på, eller iaf, ungefär hur den ska se ut (nejlikorbuketten)
    Hej! Jag är ingen Västeråsbrud, men en Salabrud! Blev lite nyfiken på vart du ska köpa blommorna! Är det Lavendula?
  • Nufsan

    Heeej!

    Ja det stämmer bra det! Var dit och pratade med henne för nån vecka sen, supertrevlig

    När gifter ni er?


    katjakaj skrev 2008-03-28 19:04:14 följande:
    Hej! Jag är ingen Västeråsbrud, men en Salabrud! Blev lite nyfiken på vart du ska köpa blommorna! Är det Lavendula?
  • katjakaj

    Vi gifter oss den 19 juli, Väsby Kungsgård i Sala. Utomhus... Så vi hoppas på bra väder!!!

    Då kanske man ska höra med henne om blommor då! Var hon billig överlag, eller? Har träffat henne på en bröllopsmässa här i Sala och hon verkade ju verkligen seriös, men jag fick för mig att hon var dyr...


    Nufsan skrev 2008-03-28 19:54:31 följande:
    Heeej!Ja det stämmer bra det! Var dit och pratade med henne för nån vecka sen, supertrevlig När gifter ni er?
  • Nufsan

    Hon var, tycker jag, superbillig. 1000 kr för min bukett, coursage till m2b, 2 näbbuketter och 1 handledsbukett till tärnan!

    Allt ska vara med nejlikor!

    Jag var också på bröllopsmässan Då såg vi säkert varandra! Jag hade barnvagn med mig

    Det var min svägerska som stod brud!


    katjakaj skrev 2008-03-28 20:46:05 följande:
    Vi gifter oss den 19 juli, Väsby Kungsgård i Sala. Utomhus... Så vi hoppas på bra väder!!!Då kanske man ska höra med henne om blommor då! Var hon billig överlag, eller? Har träffat henne på en bröllopsmässa här i Sala och hon verkade ju verkligen seriös, men jag fick för mig att hon var dyr...
Svar på tråden Västeråsbrudar