• herr och fru juni

    14 juni 2008

    Hej! Jag letade efter andra som ska stå brud 14 juni nästa år men jag hittade ingen tråd...
    Är det bara jag som ska gifta mig då??? Är ju nyfiken på hur ni har det med planeringen!

  • Svar på tråden 14 juni 2008
  • Pärlhönan

    Endast 126 dagar kvar Iallafall om jag räknade rätt

  • herr och fru juni

    Jag satt igår och funderade på tårtan.... Har ni bestämt tårta redan eller bör man vänta? JAg och min blivande har väldigt skilda åsikter om vad som är gott och inte i en tårta. Jag älskar sött och marsipan och massor med bär medan min blivande älskar choklad! Vi ska åka och provsmaka olika varianter till veckan så får vi se vad det blir....

  • herr och fru juni

    Glad Alla hjärtans dag till er alla !!!

    ....exakt 4 månader kvar....

  • 20080614

    Iii! Visst är det spännande! 4 månader kommer gå så fort.. Helt galet!

  • herr och fru juni

    Hur går det för er tjejer????

    I helgen har jag gjort iordning inbjudningarna så de är klara att skickas!!!
    Blev helt klart nöjd med dom!

  • Nabben

    herr och fru juni skrev 2008-02-17 19:57:48 följande:


    Hur går det för er tjejer????I helgen har jag gjort iordning inbjudningarna så de är klara att skickas!!!Blev helt klart nöjd med dom!
    Har du gjort inbjudningarna själv? Är nyfiken på att se bild om du har?
  • herr och fru juni

    Japp, jag har gjort dom själv har inte lagt in ngn bild ännu men det kommer nog snart, förhoppningsvis ikväll...


    Nabben skrev 2008-02-19 14:03:56 följande:
    herr och fru juni skrev 2008-02-17 19:57:48 följande:
    Har du gjort inbjudningarna själv? Är nyfiken på att se bild om du har?
  • värmlandsbruden

    Nu är våra inbjudningar postade och ivåg. Bild finns i mitt galleri! Tyck gärna till!

  • Nabben
    värmlandsbruden skrev 2008-02-21 16:46:27 följande:
    Nu är våra inbjudningar postade och ivåg. Bild finns i mitt galleri! Tyck gärna till!
    Jättefina! Hur många har ni skickat till? Tänkte eftersom de var handskrivna...Det hade jag inte orkat sitta med, men det blir ju mer personligt så
  • P R

    Ohh vad ni har kommit längre än mig...
    Jag väntar fortfarande på mina inbjudningskort från tryckeriet. Annars tycker jag att jag kommit igång bra. Måste bara ta tag i klänningshysterien. Har helt klart för mig vad jag inte vill ha, men vad jag vill ha...
    Svårt
    Men det ska bli så kul. Ska försöka njuta hela vägen dit!

    Lycka till

  • Piha

    Idag gick inbjudningarna iväg. Delas förhoppningsvis ut imorgon, 3 månader innan!!!

    // P

Svar på tråden 14 juni 2008