• marie79

    idolfinal ikväll...

    Final ikväll, ska ni titta? Vem hejar ni på?
    Jag kör på Marie...Vilken röst!

  • Svar på tråden idolfinal ikväll...
  • Pumpkin

    Jag tycker att det är superbra att det är två tjejer i final, nu när inte Daniel är med längre. Men personligen klarar jag inte av Amandas stil och röst, enligt mig är det inte bra.


    Gotland08 skrev 2007-12-07 22:07:10 följande:
    Måste man gilla en och inte den andra? Går inte att jämföra dem, de är suveräna båda två på sina egna sätt. Häftigt med en final med två så starka tjejer, tycker jag!
  • Didaa

    Alla har rätt att tycka vad de vill... Amanda är bra på scenen men hon har inte enligt mig lika bra röst som Marie.. Marie kan sjunga flera sorts låtar men Amanda kan inte det.. Jag tror inte att Marie skulle sjunga endast ballader.. hon sjöng de ikväll eftersom folk röstade på en ballad... Whitney Houston sjöng inte bara ballader men hon ägde dom...Samma sak med Marie...

  • matteve

    Här har du länken.. jag missade med, men OJOJOJOJOJ!! helt underbar...




    DAAAAAAAAAAAAAAAAAANIEL.. var är du?!?!?!


    Garonne skrev 2007-12-07 21:57:34 följande:
    Fan fan att jag missade Amanda sjunga Hallelujah! Vi vill ha den på bröllopet! Om det inte vore för texten som är allt annat än lämplig för ett bröllop, och allra minst ett borgerligt sådant... Kanske instrumentalt..?
  • BarbaBruden

    Håller med om att Marie ÄR en fantastisk sångerska! Absolut! Hennes låtar har varit HELT underbara att lyssna på....balladerna då.
    Men när jag tänker på henne i KISS tröjan och pudelhåret undrar jag om det var ett skämt eller verklighet??

  • Pumpkin

    Fast på rockkvällen var hon ju klockren!


    BarbaBruden skrev 2007-12-07 22:15:42 följande:
    Håller med om att Marie ÄR en fantastisk sångerska! Absolut! Hennes låtar har varit HELT underbara att lyssna på....balladerna då. Men när jag tänker på henne i KISS tröjan och pudelhåret undrar jag om det var ett skämt eller verklighet??
  • Didaa

    Har ni hört Marie sjunga rocklåtar??? hon var fantastisk...

  • Pumpkin

    Japp


    Didaa skrev 2007-12-07 22:19:21 följande:
    Har ni hört Marie sjunga rocklåtar??? hon var fantastisk...
  • Gotland08

    Tänk att man kan tycka så olika om vad som är bra och inte bra I min värld är Amanda bara klockren, så bra! men visst jag förstår...jag personligen klarar inte av Carola även om en av mina kompisar avgudar henne.

  • CaCC

    Tack för att rätt tjej vann ikväll
    Hon är såååååååååååå grym!!!

  • MissLovely

    Rätt tjej vann Soooo happy!!

    Amanda var inte ens i närheten av Marie ikväll och Marie ägde hela kvällen även om hon bara sjöng balader.

    Amanda kändes lite falsk när hon la sig på golvet o började rulla runt, såg att det inte var äkta utan bara för att "vara unik" som juryn sa.

    Men diggar båda endå Amanda är skiitbra när hon sjunger rent och man hör vad hon säger. Men Marie är en riiiktig sångerska, i Mariah Carey och Whitney Houston klass när hon är som bäst.

  • Lajsan

    Va jämt resultatet blev då! Vinnarlåten tyckte jag passade Marie bäst.

  • Snart fru Wennerström

    som juryn sagt i eftersnacket, det här var det bästa som kunde hända, hade amanda vunnit, hade vinnarlåten stuckit ut ordentligt från resten av hennes låtar på plattan, men nu kommer marie å göra en suverän IDOL platta!

Svar på tråden idolfinal ikväll...