Ännu mera rödbetor
Jag läste den här gamla tråden om folk som gjort bort sig, å nu tänkte jag att vi drar igång en ny tråd
Här är den gamla tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1923295-1.html
Vad är din pinsamaste historia?
Jag läste den här gamla tråden om folk som gjort bort sig, å nu tänkte jag att vi drar igång en ny tråd
Här är den gamla tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1923295-1.html
Vad är din pinsamaste historia?
Jaha, efter den historien blir ju min historia lite mindre pinsam, but here goes:
Vi var hela familjen på semester i Danmark och bodde på ett hotell som låg i en park. För att kunna ta sig till stadskärnan var man tvungen att gå under ett järnvägsspår i en lång tunnel som naturligtvis ekade rätt rejält. Vår son, då 4 år, och vi gick i denna tunnel när en äldre, överviktig dam som uppenbart hade svårt att gå till följd av sin övervikt kom ner från en trappa mitt i tunneln. Vår son stirrar på damen och säger högt så det ekar i tunneln "Varför har den tanten så svårt att gå?". Vi svarar (det ekar inte lika mycket när vi gör det ) att hon kanske har ont i benen eller så. Då svarar vår son med sin allra mest högljudda och glada stämma: "Ja, kanske det eller så är hon bara väldigt tjock!" Gissa om det gick snabbt för oss att ta oss ut ur den där tunneln!
Finns det inga rödbetor längre?
Vill oxå bidra!
En morgon väckte jag av väckarklockan som ringde. Men det var inte min. Utan min rumkompis. Hon hade redan gått upp utan att stänga av alarmet. Jag steg upp, stängde av o sen gick till köket. Jag gick fram till henne vid frukostbordet o sa: Din mobil låter som väckarklockan. "Varför stängde du inte av den!" Jag var jättearg när jag sa det. Hon förstod inget av det jag sa. Jag upprepade flera gånger! Jag tänkte inte på dem exakta orden jag la fram. Tänkte att ordet "väckarklocka" o "stänga" va med. Det räckte. Tillslut fattade jag vad jag egentligen sa till henne. Då sa jag istället, "väckarklockan låter konstig. Stäng av den!" Sen gick jag o la mig igen.
Summan av kardemumman: Framföra aldrig viktiga åsikter när du fortfarande e i sömnen!
*lägger i favoriter* Ska fundera på om jag gjort något pinsamt.
Jag skulle lämna min dotter på dagis på morgonen. Vi gick upp, jag hjälpte henne med kläder osv. Vi kom iväg rätt snabbt och jag kände mig nöjd (4-åringar kan ta tid på sig).
På dagis kommer fröken fram och hälsar, sen påpekar hon glatt att värst vad jag har snygga byxor.
Jag tar en snabb koll för att se vad jag har för kläder på mig och upptäcker att jag fortfarande har pyjamasen på!
Jag var inne på H&M för att handla en tröja...där jag stod och bläddrade fanns också en av personalen- hon höll på att hänga upp nyinkomna kläder...
Jag var verkligen jättestressad och kände att paniken kom krypande varpå jag redan då gav ett väldigt paniskt intryck med mitt pustande, stånkande och stönande...
Gick som hastigast förbi en spegel...som jag inte ens registrerade som en spegel- jag fattade inte eller ens såg att det var en spegel- varpå jag väldigt högljutt säger "Nämen heeeej! Är du här, vad roligt
!!!"
Till saken hör att min 4½ är äldre syster och jag är lika lika som tvillingar och helt seriöst var det henne jag hälsade på så glatt...men det var ju mig själv jag såg
Helt klart gav jag nu ett ännu märkligare intryck när jag hälsade på någon som inte ens fanns
Kom på en till.
Jag var i centrum och går förbi någon som ser bekant ut. Jag vänder huvudet bakåt för att se vem det var. Då snubblar jag på en kråka , hoppar runt för att få fatt i balansen och ramlar in i en grupp dagisbarn. Lyckas få tillbaka balansen och skyndar mig generat därifrån.
Kan tillägga att varken barn, fåglar eller jag själv kom till skada.
här kommer bidrag från mig:
när jag var lite yngre.. i den åldern då man precis hade örjat "hångla" så hade jag en kille. vi bestämde oss för att mötas inne i stan vid ett speciellt skyltfönster där vi alltid rukade stanna till å planera våran framtid.. haha .. ett sånt skyltfönster där man kan titta på hus som man eventuellt ville köpa ;P.. i alla fall så kom jag 5 minuter tidigare än bestämt¨å till min fövåning så stog han åxå redan där å tittade på alla husen. så jag smög akifrån i kysste han mycket i halsen/nacken, då killen vänder sig om så är de någon annan.. min kille kom precis akom mig å hade sett allt, han garvade å jag grät för att de va så pinsamt.
ett till bidrag från mig:
jag ville fylla å min mobil telefon med 100kr (detta är några år sen).. jag ringer då till en mack i närheten som heter preem å frågor dom "hej, kan man köpa hundrakoroners refillkort av er??" var på mannen i luren svarar "nä, de kan man bara göra där dom har ATG" (för er som inte vet de så är ATG sånna ställen där man kan tippa typ =) ... i alla fall så ber jag mannen i luren vänta ett ögonblick åsså frågar jag min syster "syrran, har jag ATG på min mobil telefon".. jag hör att mannen i luren skrattar så ag lägger på å håller på attt dö. syrran höll nog på att skratta ihjäl sig ;P hahaha .. vill ni ha fler pinsamheter??
Jaha ja det e lika bra att skriva av sig lite här då.
Jo det var igår som jag tänkte köra ett pass arobics samtidigt som min dotter körde ett pass barngym.
Det var mitt första pass har ALDRIG kört arobics.
Ja allt gick bra först förutom att det såg ut som jag visade in flygplan för landning.
Fick iordning på armar och ben för att sen ca 15min kvar vrida till mitt knä så att ledaren får bära mig ut då jag fick ut benet igen.
Hahaha guuuu så pinsamt, och jag ska tillbaka på tis igen då dottern ska träna.
Jag har en gam. knäskada men ändå.
Jag fick köra med farthållaren hem