• Gumsestumpan

    Stockholm nya kompisar 7

    Dags för den 7:e tråden. Välkomna alla gamla och nya, brudar och fruar, för fika i glada vänners lag!

  • Svar på tråden Stockholm nya kompisar 7
  • cinapuff

    Hej allihopa (nya som gamla), som jag har saknat er! (Ffa gamlingarna då, svårt att sakna nån man inte träffat än liksom, men det ska bli kul med lite nya ansikten!)

    Fika den 17 är redan antecknat i min kalender, men vart ska vi ses? Och när? Afternoon tea på Vetekatten, någon..?

  • BröllopA

    Va roligt att det är så många som hänger på... gamla och nya...fika eller ej...sällskap är välkommet!

    Vi har provat muggen nån gång, men det brukar va lite svårt att få plats om man är många...eller vad säger gumsestumpan, passar du ett stort bord???

    Spelar ingen roll var för mig, men vi kanske ska satsa på en hyfsat tidig tid så ökar möjligheterna till att det finns plats!
    Är 17 för tidigt???

    Rufsmaja verkar hänga på bara det finns bullar ;)!

  • cinapuff

    Halv sex-kvart i sex funkar bättre för mig, men det är ju klart... Jag kan ju alltid droppa in en stund efter er andra (som vanligt)!

  • Gumsestumpan

    Muggen är trevlig(t nära hem) Egentligen spelar det inte så stor roll var vi fikar för min del. Jag kan åka var som helst för fika... Jag kan nog kl. 17 och även lite tidigare om jag ska ta ett stort bord...

  • Gumsestumpan

    Hej och hå! Nu är snart första arbetsveckan klar efter julledigheten. Det känns skönt att få ta helg!
    Ha en trevlig helg så syns vi på torsdag (frågan är bara var)!

  • BröllopA

    Detsamma gumsestumpan! Första veckan är alltid tung, men det blir bara bättre! I December hade vi 7 soltimmar här i Stockholm så det kan ju bara bli bättre :)!
    Eftersom ingen skriver nåt tycker jag vi tar muggen... om du har möjlighet att komma tidigt och ta bord så kommer jag och håller dig sällskap från början! Säg bara till när! strax före 17?

  • Loppan1975

    Jag kommer också till Muggen på torsdag, men det blir nog tidigast 17:30.

  • BröllopA

    Då blir det jag, gumsestumpan, loppan och cinapuff och... vilka mer??? Rufsmaja, blubride, blendie???
    Alltså muggen från kl. 17!!!???

  • Gumsestumpan

    Nej, inte idag. Det är fortfarande torsdag som gäller. Annars så är jag på helt fel ställe just nu.

    Ska vi säga att vi träffs kvart i fem, BröllopA, utanför Muggen?

  • Bluebride

    torsdag? äh, jag kan inte så sent, mina bussar slutar gå rätt tidigt från gnesta om ingen ska åt samma håll

  • BröllopA

    Kvart i fem utanför muggen på torsdag... jag kommer!!!

  • cinapuff

    Och jag kommer framåt halv sex! På torsdag alltså.. Till Muggen då.
    Ska bli skoj att träffas igen!
    Var ju ett tag sen sist nu...

  • RufsMaja

    Jag har tyvärr fått förhinder, måste jobba istället, en tjej på jobbet är sjuk..

    Det hade verkligen vart kul, menmen jag köper mig en bulla o fika ensam på kontoret då...:(

  • cinapuff

    Nej vad tråkigt!

    Då blir det bara de gamla vanliga fruarna ikväll då?
    Ja, ja. Det är inte fy skam det heller!
    Ni är rätt roliga tycker jag..

    Ses på Muggen vid halv sex nånting!

  • BröllopA

    Var superkul att se er igen och alla hade nåt kul att se fram emot :)!
    Kollar upp v. 8 och återkommer!

    Kram på er

Svar på tråden Stockholm nya kompisar 7