• MissLovely

Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???

Nu förstår jag inte..Är det jag som har svårt att hitta den eller har ni tagit bort den här på BT???

I sånna fall undrar jag verkligen VARFÖÖÖÖÖR??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 22:17
    Om ni nu undrar vilken tråd jag menar så är det tråden som handlade om att BT inte respekterar våra personuppgifter efter att Lillsessans riktiga namn las ut!! RIIKTIGT DÅLIG STIL ATT TA BORT TRÅDEN BT!!!!

• Svar på tråden Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???
  • MissLovely

Bra att ni i alla fall sköter ert jobb när dom andra inte gör det. Oj nu kanske den här tråden tas bort hahaha.

• charmed

Jo jag fick zukis mess men om mina inlägg tas bort så tappas ju trådar som vi alla skriver i. Jag har ju skrivt trådar som nu står mitt namn på. Jag vet verkligen inte vad som ska göras om det bästa kanske är att bara plocka bort skiten och fortsätta med våra liv.

Jag känner också att allt man skriver det granskas och måste hela tiden uppmärksamma så att man inte skiver något som STRIDER mot reglerna. Det är ju bra att reglerna finns men ibland KAN det bli löjligt och det måste ni ju hålla med om.
    Att det här har blivit en SÅN stor grej var verkligen inte meningen smatidigt som jag känner att det skulle varit fel att bara vart tyst och låtsas som ingenting.
    Jag är nöjd med att Community ansvarig bad om ursäkt nu måste jag bara kolla vilka inlägg som innehåller mitt namn ifall de kan raderas bort. Annars så får det väl va,de verkar ju inte kunna göra något åt saken.

• charmed

NÄEEEE!!! varendaste inlägg sen BT blev nytt står nu mitt namn på. SÅ allt jag har skrivit,ALLT! förutom det senaste nu med lillsessan som nick. Det kan inte suddas bort...jag har ju lagt in varningar och liknande på tex kina tråden som är jättebra att ha kvar samt en massa råd och tips som jag känner skulle göra nytta.

Nä jag vet inte vad jag ska göra,tas mina inlägg bort så skulle det vara som om jag aldrig finnuits här

• MissLovely

Men det är ju det som e felet lillsesssan. Att dom kan ta bort hela trådar med namninsamlingar men inte fixa till dina inlägg. Vi vill inte att dom tar bort dom smarta saker du har sagt Något måste DOM göra, du kan ju inte sittar hela dagar o leta efter dina inlägg.

• fjäskan

LillSessan
    Kan dom inte byta nick ?
    Ta bort ditt riktiga namn och sätta tex lillSessan på ? Då skulle ju alla dina inlägg kunna finnas kvar.

I övrigt så förstår jag att du inte kan heta ditt företagsnamn som nick oavsett om det kom till efter eller inte pga av reklamfaktorn. Men det var verkligen inte rätt av BT att byta nick till ditt riktiga namn utan din tillåtelse. Och dessutom tycker ja att det har varit vaga ursäktelser. Ursäkten borde synas mer och i namninsamlings tråden kunde dom förklarat läget och låtit den vara uppe ett tag till så alla hann se. Kändes snoppet att dom bara tagit bort den.

Well well alla gör vi misstag och ja tror nog att vi är storsinta nog att börja släppa på detta nu. Vi är ju trots allt här i glädjens anda

• Pumpkin

Nu är det ju så att trots att Johan har varit in här och skrivit och bett om ursäkt för vad som hänt, så är även han ledig på helger, det är ju trots allt ett jobb han har - inte nånting han helt enkelt ÄR. Jag är helt övertygad om att när han, Patrik och webbutvecklaren Johan kommer till jobbet så kommer det dels komma fler svar och dels kommer de säkert lösa det här med lillSessans tidigare inlägg på något smart sätt, eller i alla fall börja jobba på det.

Och självklart granskas ärenden som kommer in (det är inte vi moderatorer som sitter och letar efter användare att jävlas med) och är det reklam så strider det mot reglerna och då plockas det bort, så är det och det står också i medlemsvillkoren som man accepterar när man blir medlem här.

• charmed

nämen tjenare pumpkin! är du också uppe med tuppen

som sagt jag nöjer mig med att det står avregistrerad på mina gamla inlägg mer än så vill jag inte ha faktiskt. Jag tycker att det får räcka nu,jag har ingen personlig vendetta gentemot Bt och att mitt namn har publicerats..ja visst är det dåligt stil men gjort är gjort och jag tror knappast att community ansvarig tänkte att nääää,nu ska jag jävlas med Serenity och printa ut hennes namn på forumen.
    Jag känner inte för att bråka och hålla på,jag är en fredlig person och hela den här grejen känns mycket obekvämt och jag kängtar tills det är över.

• Communityansvarig

Skönt att du säger det. Vi ska absolut rensa bort uppgifterna. I och med att du avregisterarde kontot är kontot låst och det gör det lite omständigare, men självklart ska uppgifterna plockas bort så fort det bara går, vi jobbar på det nu i denna stund,vi ska också se till så att du kompenseras på något sätt.

• charmed

Tack så mycket!
    Va bra då kan vi gå vidare med våra liv och jag kan fortsätta planera mitt bröllop!
    Känns som om det hela börjar koka över och jag vill att det läggs ner innan det går så långt.

Tack så mycket än igen och jag ser fram emot kompensationen hehehe

Communityansvarig skrev 2007-10-15 09:16:09 följande:
    Skönt att du säger det. Vi ska absolut rensa bort uppgifterna. I och med att du avregisterarde kontot är kontot låst och det gör det lite omständigare, men självklart ska uppgifterna plockas bort så fort det bara går, vi jobbar på det nu i denna stund,vi ska också se till så att du kompenseras på något sätt.
  • Communityansvarig

Nu är uppgifterna bortplockade också.

Slutet gott allting gott hoppas vi på Bröllopstorget

Fortsättningsvis kan jag också passa på att säga att i de fall det kommer till ett signaturbyte påkallat av oss, så lägger vi in dagens datum som signatur i fortsättningen om vi inte har en uttrycklig önskan om speciellt namn som är i enlighet med reglerna. Och vet ni med er att ni har ett företagsanknutet nick så hör gärna av er så byter vi åt er

och tack för ditt goda humör LillSessan
    allt gott

• charmed

Tack så mycket!
    allt gott!

Communityansvarig skrev 2007-10-15 09:55:06 följande:
    Nu är uppgifterna bortplockade också. Slutet gott allting gott hoppas vi på BröllopstorgetFortsättningsvis kan jag också passa på att säga att i de fall det kommer till ett signaturbyte påkallat av oss, så lägger vi in dagens datum som signatur i fortsättningen om vi inte har en uttrycklig önskan om speciellt namn som är i enlighet med reglerna. Och vet ni med er att ni har ett företagsanknutet nick så hör gärna av er så byter vi åt eroch tack för ditt goda humör LillSessanallt gott
  • Limegrön

Ok detta är lite, men inte helt OT...
    Det finns en hel massa andra namn som också anspelar till företag (t.ex. Guldsmed - förnamn - efternamn).
    Kommer ni att rensa bort dessa också? De är ju faktiskt lite mer uppenbara företagsnamn än Serenity...

• Pumpkin

De rensas när vi ser sådana nick eller när ni andra anmäler inlägg de har skrivit. Så alla får hålla ögonen öppna så fixas det allteftersom av Johan 

Limegrön skrev 2007-10-15 10:58:56 följande:
    Ok detta är lite, men inte helt OT...Det finns en hel massa andra namn som också anspelar till företag (t.ex. Guldsmed - förnamn - efternamn).Kommer ni att rensa bort dessa också? De är ju faktiskt lite mer uppenbara företagsnamn än Serenity...
  • Pumpkin

Vad jag vet så är det på G, ja. Dock vet jag inte när det kommer och exakt hur tjänsten kommer att se ut.

Troll1 skrev 2007-10-15 11:07:25 följande:
    Blir det plus-tjänst?
  • charmed

Jo jag sitter här och väntar på kompensationen sörru muuuuuahahhahahaa!!!!

tack ändå jodie,du är så snäll

• charmed

nä men jag ville få mitt sagt och så ville att det skulle fixas,båda är uppnådda så då är det dags att öägga ner. Känns så dumt att fortstta med skiten när jag har mina vänner här och tycker om bt. Jag har ju hela mitt liv här,kännns lite som att skita på golvet i mitt eget hus,inte så himla bra kankse. Sen så så skulle det lukta en massa och de tär ju inge bra.

• Troll1
    lillSessan skrev 2007-10-15 22:17:44 följande:
    nä men jag ville få mitt sagt och så ville att det skulle fixas,båda är uppnådda så då är det dags att öägga ner. Känns så dumt att fortstta med skiten när jag har mina vänner här och tycker om bt. Jag har ju hela mitt liv här,kännns lite som att skita på golvet i mitt eget hus,inte så himla bra kankse. Sen så så skulle det lukta en massa och de tär ju inge bra.
    !
Svar på tråden Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???