• MissLovely

Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???

Nu förstår jag inte..Är det jag som har svårt att hitta den eller har ni tagit bort den här på BT???

I sånna fall undrar jag verkligen VARFÖÖÖÖÖR??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 22:17
    Om ni nu undrar vilken tråd jag menar så är det tråden som handlade om att BT inte respekterar våra personuppgifter efter att Lillsessans riktiga namn las ut!! RIIKTIGT DÅLIG STIL ATT TA BORT TRÅDEN BT!!!!

• Svar på tråden Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???
  • MissLovely

NEEEEEEEEEEEEEJ!!! Tål ni inte kritik!! Får vi inte skriva kritik utan att ni ska ta bort hela tråden??

VARFÖRRR TOG I BORT DEN???

• DetOrdnarSig
    Communityansvarig skrev 2007-10-14 22:31:38 följande:
    Inte behöver ni starta en namninsamling, vi lyssnar på era önskemål ändå Jag begick ett misstag. jag har också bett om ursäkt för detta. Förlåt, beklagar verkligen, det ska inte upprepas. Låt det nu med detta vara nog
    Men felet är ju inte åtgärdat. lillSessans/Serenitys fullständiga namn ligger ju kvar i en massa trådar.
  • Pumpkin

Nu är det ju också så att det inte har funnit moderatorer på BT så himla länge, det är först nu efter uppdateringen som vi "kommit till" och det är också därför det nu märks större skillnad i hanteringen av anmälningar. Nu är vi fyra stycken som dagligen går igenom anmälda inlägg/trådar och gör något åt det.

Dock hade vi som sagt ingenting att göra med att just den tråden plockades bort.

Communityansvarig (Johan) har ju bett om ursäkt, 3 gånger nu, och även förklarat varför det blev så och vilka åtgärder de vidtar för att det inte ska hända igen, varför räcker inte det? Och eftersom namninsamlingstråden är borttagen, så har de ju uppenbarligen uppmärksammat era åsikter?

Shanti skrev 2007-10-14 22:31:28 följande:
    Men de gånger jag anmält trådar som VERKLIGEN både pekat ut och provocerat människor har ingenting hänt. I detta läget verkar det mer som om ni fegar ur, ni har begått ett riktigt grovt fel och vill gärna sopa undan????Men de gånger jag anmält trådar som VERKLIGEN både pekat ut och provocerat människor har ingenting hänt. I detta läget verkar det mer som om ni fegar ur, ni har begått ett riktigt grovt fel och vill gärna sopa undan???? Vore kanske bättre att stå för sina misstag.
  • zukigirl
    Shanti skrev 2007-10-14 22:31:28 följande:
    Men de gånger jag anmält trådar som VERKLIGEN både pekat ut och provocerat människor har ingenting hänt. I detta läget verkar det mer som om ni fegar ur, ni har begått ett riktigt grovt fel och vill gärna sopa undan???? Men de gånger jag anmält trådar som VERKLIGEN både pekat ut och provocerat människor har ingenting hänt. I detta läget verkar det mer som om ni fegar ur, ni har begått ett riktigt grovt fel och vill gärna sopa undan???? Vore kanske bättre att stå för sina misstag.
    Som du ser här ovan så gjorde vår Communityansvarige ett inlägg här ovan där han erkänner att han gjorde ett misstag. Han har även bett om ursäkt i andra trådar som har handlat om samma ämne. När det gäller andra anmälningar så följer vi moderatorer dom regler vi har att gå efter.
  • MissLovely

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-10-14 22:36:16 följande:

Nu är det ju också så att det inte har funnit moderatorer på BT så himla länge, det är först nu efter uppdateringen som vi "kommit till" och det är också därför det nu märks större skillnad i hanteringen av anmälningar. Nu är vi fyra stycken som dagligen går igenom anmälda inlägg/trådar och gör något åt det.Dock hade vi som sagt ingenting att göra med att just den tråden plockades bort.Communityansvarig (Johan) har ju bett om ursäkt, 3 gånger nu, och även förklarat varför det blev så och vilka åtgärder de vidtar för att det inte ska hända igen, varför räcker inte det? Och eftersom namninsamlingstråden är borttagen, så har de ju uppenbarligen uppmärksammat era åsikter?
    Jag tycker inte att våra åsikter uppmärksammas utan snarare suddas ut då man tar bort trådar som inte strider mot reglerna. Han sa inte vad tråden strider mot?

Har alltid älskat BT!! Men nu känns det som att man inte ens får skriva någooooooot eftersom de suddas bort bara om någon ansvarig inte tycker om det man skriver eftersom det är lite kritik mot honom.
  • Pumpkin
    MissLovely: zukigirl har skrivit vad det strider emot.
  • Sarah81

Som Pumpkin skrev så har Zuki redan svarat vad tråden stred mot och dessa regler var skrivna långt innan dessa konflikter blossade upp.

• Nemilover

Jag tycker dock att det är riktigt dåligt att bara be om ursäkt och sen inte åtgärda felet. LillSessan/serenitys riktiga namn ligger ju fortfarande ute i många trådar.

Tycker att admin absolut måste åtgärda detta!!!! Att bara säga förlåt är ju lamt!!

• zukigirl
    Nemilover skrev 2007-10-14 22:47:07 följande:
    Jag tycker dock att det är riktigt dåligt att bara be om ursäkt och sen inte åtgärda felet. LillSessan/serenitys riktiga namn ligger ju fortfarande ute i många trådar. Tycker att admin absolut måste åtgärda detta!!!! Att bara säga förlåt är ju lamt!!
    Jag har skickat ett mail till Sessan och frågat om hon vill att vi ska ta bort dom inläggen. Så fort jag har fått svar kommer dom att tas bort om hon vill det.
    zukigirl - Moderator Bröllopstorget
  • Troll1

Fråga: Kommer det att bli en Plus-tjänst här som i FL? Tycker det fungerar bra.
    I såfall kan man lägga ut fler bilder och välja vilka man vill "släppa in". På så vis slipper man "gäster" som kollar runt anonymt i ens krypin.
    Kanske OT, men ändå inte...

Svar på tråden Varför tog ni bort tråden NAMNINSAMLING???