• Waersta

fd Serenity talar ut, med ny identitet!

Hur känns det?

Ja, hur känns det egentligen att bli tvingad att byta namn?

Här samlas vi som känner oss träffade.
    Jag kan börja.. jag ska gifta mig nästa sommar, det är så synd om mig, jag ska ta min m2bs efternamn.. tänk om det finns ett företag då, som jag kanske gör reklam för.. *ryser* hemska tanke.. BT mitt liv, svik mig inte! *desperat*

Ps: Det är inte jag som är puman Serenity.

• Svar på tråden fd Serenity talar ut, med ny identitet!
  • BlivandeFruJangbåge

hur gör jag då?

• Liinda_e

jag tycker minsann att det är bra att den dära serenity blir utkastad...jag TÅL henne inte

hehehe nublev du rädd va!

• charmed

ja jag skrev dit iaf

DetOrdnarSig skrev 2007-10-13 12:08:05 följande:
    Jag skickar ett mail. Till info@brollopstorget.se kanske? Eller har någon annan någon adress som verkar bättre?
  • charmed

Dumma dig linda

Liinda_e skrev 2007-10-13 12:53:53 följande:
    jag tycker minsann att det är bra att den dära serenity blir utkastad...jag TÅL henne inte hehehe nublev du rädd va!
  • Virvel

Nu har jag inte läst igenom hela tråden men fd Serenity och jag har skrivit då och då i varandras gästböcker och bloggar. Inget ont om dig du verkar vara en supergo tjej.

Det här med att dom la ut ditt riktiga namn var inte speciellt snällt men ärligt talat så är det ju inte så att du är helt anonym bara för att du har ett nick. Jag ser att det är du på din bild plus att du har en länk till din bröllopssida där jag kan gå in och kika på kontaktinfo och se ditt riktiga namn.
    Så tyvärr, helt anonym är det nog svårt att vara.

Tänkte på det när jag satt och läste rumptråden och skratta så jag grät. Tänk om någon som känner era pojkvänner, typ yngre giftassugen nära släkting, såg tråden. Snacka om för mycket info. Ha, ha.

Lillsessan passar dig alldeles utmärkt.

• MissLovely
    Virvel skrev 2007-10-13 13:20:07 följande:
    Tänk om någon som känner era pojkvänner, typ yngre giftassugen nära släkting, såg tråden. Snacka om för mycket info. Ha, ha.
    HaHaHaHaHaHaHa!!! Vad roligt det hade varit att hitta sån intressant fakta om sin kusin på BT. HaHaHa!!

Serenity stå på dej!! Håller helt med!!
  • DetOrdnarSig

Virvel:
    Poängen med att reagera på hur de lagt ut lillSessan/Serenitys riktiga namn är ju inte att just hon inte var speciellt anonym från början. Poängen är ju att de visar att de har ganska liten respekt för våra personuppgifter och hur de bör behandlas. Nästa gång drabbar detta någon som är anonym och vill fortsätta vara det.

En rimlig lösning som varit väldigt mycket schysstare mot medlemmen i fråga hade varit att kontakta lillSessan, ge henne några dagar att välja ett nytt nick och sedan byta ut det på alla gamla ställen. Jag kan inte se hur det kunde brinna så i knutarna att få bort namnet Serenity från gamla trådar att detta var en rimlig åtgärd. Man får ju ha lite perspektiv på tillvaron, akuta situationer kan uppstå när man jobbar på ett sjukhus, kärnkraftverk eller som flygledare. När man driver BT kan det fasen svårligen vara så akut att man inte kan vänta några timmar.

• MissLovely
    DetOrdnarSig skrev 2007-10-13 13:42:20 följande:
    Virvel:Poängen med att reagera på hur de lagt ut lillSessan/Serenitys riktiga namn är ju inte att just hon inte var speciellt anonym från början. Poängen är ju att de visar att de har ganska liten respekt för våra personuppgifter och hur de bör behandlas. Nästa gång drabbar detta någon som är anonym och vill fortsätta vara det.En rimlig lösning som varit väldigt mycket schysstare mot medlemmen i fråga hade varit att kontakta lillSessan, ge henne några dagar att välja ett nytt nick och sedan byta ut det på alla gamla ställen. Jag kan inte se hur det kunde brinna så i knutarna att få bort namnet Serenity från gamla trådar att detta var en rimlig åtgärd. Man får ju ha lite perspektiv på tillvaron, akuta situationer kan uppstå när man jobbar på ett sjukhus, kärnkraftverk eller som flygledare. När man driver BT kan det fasen svårligen vara så akut att man inte kan vänta några timmar.
    vilket smart svar. Om det hade hänt mig hade jag stämt dom eftersom jag vill vara anonym och vet att flera bekanta o vänner håller till här. DÅÅÅÅÅLIGT ab BT!!! Borde ta ansvar o BE OM URSÄKT!!
  • lilltjejan

varför inte starta en namninsamling å sen maila in hela listan??

• RangaTanga

Lite kul är ju ändå, att de tog bort nicket för de ansåg att hon genom namnet fick reklam för sitt företag, men själva händelsen de skapade ger ju Serenity bättre reklam än något annat, nu vet ju fler vem hon är. Tror inte många tänkte på nicket innan och förknippade det med just företaget, men nu blir ju folk extra nyfikna och jag tror att fler gått in på lillsessans hemsida och kikat, sån blir reaktionen, så det blev gratisreklam om man ska se något positivt i det hela

• Virvel

Jag håller helt och fullt med dig.

DetOrdnarSig skrev 2007-10-13 13:42:20 följande:
    Virvel:Poängen med att reagera på hur de lagt ut lillSessan/Serenitys riktiga namn är ju inte att just hon inte var speciellt anonym från början. Poängen är ju att de visar att de har ganska liten respekt för våra personuppgifter och hur de bör behandlas. Nästa gång drabbar detta någon som är anonym och vill fortsätta vara det.En rimlig lösning som varit väldigt mycket schysstare mot medlemmen i fråga hade varit att kontakta lillSessan, ge henne några dagar att välja ett nytt nick och sedan byta ut det på alla gamla ställen. Jag kan inte se hur det kunde brinna så i knutarna att få bort namnet Serenity från gamla trådar att detta var en rimlig åtgärd. Man får ju ha lite perspektiv på tillvaron, akuta situationer kan uppstå när man jobbar på ett sjukhus, kärnkraftverk eller som flygledare. När man driver BT kan det fasen svårligen vara så akut att man inte kan vänta några timmar.
  • MissLovely
    lilltjejan skrev 2007-10-13 13:48:08 följande:
    varför inte starta en namninsamling å sen maila in hela listan??
    DET KÖR VI MED!!!

MissLovely

(fortsätt med era)
  • lilltjejan

MissLovely
    lilltjejan

(fortsätt med era)

• charmed

LILSESSAN!

tack virvel,du är så himla go! jag diggar dig startkt

Virvel skrev 2007-10-13 13:55:14 följande:
    Jag håller helt och fullt med dig.
  • DetOrdnarSig

Virvel:
    Lät kanske lite sur i förra inlägget, förlåt. Tycker bara det är så dålig skött.

Hur citerar man vad andra skrivit som vissa så stiligt gör?

• Virvel

DetOrdnarSig

Du klickar på det lilla A.et i det inlägget som du vill citera.

• bridesilly

men vad är det här? här är man borta en natt och jobbar och missar totalt vad som händer på BT

• Limegrön
    RangaTanga skrev 2007-10-13 13:54:14 följande:
    Lite kul är ju ändå, att de tog bort nicket för de ansåg att hon genom namnet fick reklam för sitt företag, men själva händelsen de skapade ger ju Serenity bättre reklam än något annat, nu vet ju fler vem hon är.
    Precis! Jag hade ingen aning om att hon hade ett företag innan all den här sk**en började.
Svar på tråden fd Serenity talar ut, med ny identitet!