• Waersta

fd Serenity talar ut, med ny identitet!

Hur känns det?

Ja, hur känns det egentligen att bli tvingad att byta namn?

Här samlas vi som känner oss träffade.
    Jag kan börja.. jag ska gifta mig nästa sommar, det är så synd om mig, jag ska ta min m2bs efternamn.. tänk om det finns ett företag då, som jag kanske gör reklam för.. *ryser* hemska tanke.. BT mitt liv, svik mig inte! *desperat*

Ps: Det är inte jag som är puman Serenity.

• Svar på tråden fd Serenity talar ut, med ny identitet!
  • charmed

ja det var riktigt dålig stil och jag ville inte att dom skulle ha mitt namn som nick,jag ville ju kunna välja.
    Det här var tråden jag postade ut precis efter för att få hjälp med nick
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2552464.html

ni kankse märker jag att jag blir liiiiiiite irriterad i början

• charmed

jag har en känsla utav att jag kommer att bli blockerad igen så jag säger väl hejdå än så länge. Det finns nångon,några som ständigt anmäler mig så fort jag säger ett knyst,är så trött på det och blir väldigt ledsen. Jag försöker inte göra reklam för mig själv här,bara så ni vet. Jag har funnits på bt i snart ett år långt innan jag startade eget

blir bara så ledsen

• BlivandeFruJangbåge

Tråkigt att det blir så här! Antar att det bara är ren svartsjuka!!!

• Waersta

typisk svensk svartsjuka.. *muttrar*

• DetOrdnarSig

Fast oavsett om någon anmäler dig tycker jag att de som bestämmer borde ha mer vett i huvudet än att lägga ut ditt riktiga namn. Hade det gjort ont att vänta några timmar och låta dig ta ett nytt nick? Var det så himla akut att de var tvugna att lägga ut ditt riktiga namn och låta det ligga kvar för alltid?? Jag överväger att byta ut mitt namn och adress i min profil till falska uppgifter för jag känner att jag inte kan lite på den här siten att behandla mina personuppgifter.

Läser man medlemsvillkoren står det inget om det som hänt dig utan det de hotar med är att blocka eller radera kontot. Vi har ganska hårda regler i det här landet om hur man får behandla personuppgifter och om jag vore du skulle jag skicka in en överklagan med syfte att får bort ditt riktiga namn från gamla trådar www.brollopstorget.se/Information/Forum/uppratthallningen.php

Intressant att BT är med i BitoS "som verkar för god internetetik" och "för att stärka förtroendet för Internet.". Förtroende är inte precis det jag känner just nu.

• BlivandeFruJangbåge

DetOrdnarSig: ja men eller hur! Namnet ligger ju kvar fortfarande! Ska nog oxå ändra mina personuppgifter....

• charmed

Ja men vi får väl klaga! allihopa...om bara jag gör det så funkar det ju inte!
    kom igen nu!!

DetOrdnarSig skrev 2007-10-13 11:23:42 följande:
    Fast oavsett om någon anmäler dig tycker jag att de som bestämmer borde ha mer vett i huvudet än att lägga ut ditt riktiga namn. Hade det gjort ont att vänta några timmar och låta dig ta ett nytt nick? Var det så himla akut att de var tvugna att lägga ut ditt riktiga namn och låta det ligga kvar för alltid?? Jag överväger att byta ut mitt namn och adress i min profil till falska uppgifter för jag känner att jag inte kan lite på den här siten att behandla mina personuppgifter. Läser man medlemsvillkoren står det inget om det som hänt dig utan det de hotar med är att blocka eller radera kontot. Vi har ganska hårda regler i det här landet om hur man får behandla personuppgifter och om jag vore du skulle jag skicka in en överklagan med syfte att får bort ditt riktiga namn från gamla trådar www.brollopstorget.se/Information/Forum/uppra... Intressant att BT är med i BitoS "som verkar för god internetetik" och "för att stärka förtroendet för Internet.". Förtroende är inte precis det jag känner just nu.
  • DetOrdnarSig

Jag pratade med min sambo om det och han tyckte också att vi alla ska klaga. Så jag ska höra av mig till dem jag med.

Svar på tråden fd Serenity talar ut, med ny identitet!