• Danielaa

Present till tärnor...?

Funderar (redan!) på present till mina tärnor! Ska ha två tärnor och vill så gärna ge dom nånting som tack för allt de gör för mig både nu innan och givetvis på bröllopet! Nån som har något tips på vad?

• Svar på tråden Present till tärnor...?
  • Danielaa

Massa bra tips! Tackar! Nån mer me bra tips?

• stenkrossen
    snofsan skrev 2007-10-09 14:04:58 följande:
    stenkrossen: mamma har en jobbar kompis som gör jätte fina smycken som ja med ska ge till mina tärnor på morgonen som tack
    Finns det nån hemsida att se dem? Gör hon smycken på beställning? Hade ju varit kul med något annorlunda.
  • Cantaton

Jag fick klänningen uppsydd när jag var tärna, det kändes som en väldigt fin present.

• Danielaa

Vore kul me nåt riktigt annorlunda oxå... Men fantasin tryter även där!

• Ernhake

Kanske bjuda med sin tärna på en massage och ansiktsbehandling någon dag innan bröllopet?

Hörde om någon som ordnat barnvakt åt sitt värdpar en helg och gjort ordning i sin sommarstuga till värdparet, lagt fram nya fina handdukar, badskum, champagne, ngra bra DVDer och gett dem en helg i sommarstugan utan ungar =)

• Suniz

BlivandeFruJangbåge

Vilken bra idé med silverbrickor och de personliga citaten!!! Var skaffade du dom??

• kizze

Vi ska ge amuletter med deras namn + något vackert ord på, eller en liten symbol.

Danielaa skrev 2007-10-09 12:07:59 följande:
    Funderar (redan!) på present till mina tärnor! Ska ha två tärnor och vill så gärna ge dom nånting som tack för allt de gör för mig både nu innan och givetvis på bröllopet! Nån som har något tips på vad?
  • kizze
    Suniz skrev 2007-10-16 07:28:35 följande:
    kizzevar köper du dem ifrån?
    från ett par som gör lite smycken. Jag mailade och pratade med dem och de var mycket hjälpsamma.

www.gobbit.se
  • Suniz

Krizze och krian87
    tack tack!!

Oktoberbruden:
    VIlken rolig hemsida!! Där är en hel del bra tips!

• BlivandeFruJangbåge

Suniz: åh, jag kommer inte ihåg vad de hette..... hm, ska kika på det och så återkommer jag

Svar på tråden Present till tärnor...?