Present till tärnor...?
Funderar (redan!) på present till mina tärnor! Ska ha två tärnor och vill så gärna ge dom nånting som tack för allt de gör för mig både nu innan och givetvis på bröllopet! Nån som har något tips på vad?
Funderar (redan!) på present till mina tärnor! Ska ha två tärnor och vill så gärna ge dom nånting som tack för allt de gör för mig både nu innan och givetvis på bröllopet! Nån som har något tips på vad?
Massa bra tips! Tackar! Nån mer me bra tips?
Jag fick klänningen uppsydd när jag var tärna, det kändes som en väldigt fin present.
Vore kul me nåt riktigt annorlunda oxå... Men fantasin tryter även där!
Kanske bjuda med sin tärna på en massage och ansiktsbehandling någon dag innan bröllopet?
Hörde om någon som ordnat barnvakt åt sitt värdpar en helg och gjort ordning i sin sommarstuga till värdparet, lagt fram nya fina handdukar, badskum, champagne, ngra bra DVDer och gett dem en helg i sommarstugan utan ungar =)
BlivandeFruJangbåge
Vilken bra idé med silverbrickor och de personliga citaten!!! Var skaffade du dom??
www.gobbit.se/ - dom har silver smycken med text
Vi ska ge amuletter med deras namn + något vackert ord på, eller en liten symbol.
kizze
var köper du dem ifrån?
Kika in på den här hemsidan. De har väldigt mycket roligt. www.eccentric.se
Krizze och krian87
tack tack!!
Oktoberbruden:
VIlken rolig hemsida!! Där är en hel del bra tips!
Suniz: åh, jag kommer inte ihåg vad de hette..... hm, ska kika på det och så återkommer jag
nu hittade jag sidan!
www.digitalholographics.com/sweden/fonts.htm
Blivande fru Jangbåge
Tack!!