Snart jockes fru är FRU!! Bilder....
Nu finns det bilder från vår fantastiska dag på vår hemsida om nån är nyfiken. Sidan uppdateras med nya bilder vartefter...
www.jockeochlindamarie.se
Nu finns det bilder från vår fantastiska dag på vår hemsida om nån är nyfiken. Sidan uppdateras med nya bilder vartefter...
www.jockeochlindamarie.se
Ni såg ut att ha haft en fantastisk dag. Grattis!
Åh vad vackra ni var!
Va fina ni var!
Snygg klänning på dig!
Kan berätta mer om dom vita ballongerna o lappen...?
ni var jätte fina stort grattis
Okej, jag kanske skrev lite konstigt.
Undrade mest om de små lapparna på ballonger...var det en migellek eller vad var syftet m dem?
Jag gillar ballonger o funderar på att ha vita ballonger på vårt bröllop.
Vilken kul idé med ballongerna!
Ja, verkligen rolig grej!!
Ni var jättefina! Grattis!!
Hej!
Grattis, ni var jättevackra! Vilken fin klänning och brudbukett!
Jag tittade på era kort och undrar om bandet ni hade var Benny&Nisses? Min sambo har sett dem uppträda och gillade dem, men vi visste inte att de gick att boka till en bröllopsfest. Kan ni rekommendera dem? (utan att göra reklam för dem, för det får man väl inte göra på denna sida :)) Jag har inte sett dem, så därför är jag lite nyfiken på vad ni tyckte om dem.
Fröken JKA: om du skriver din mailadress eller mailar mig via mailen på vår hemsida kan jag berätta om Benny & Nisse.
Slipper nån bli förbannad och anmäla inlägget som reklam
Grattis! Vilket vackert och stilrent brudpar ni var, gillade din klänning och att du hade blommor i håret-jättesnyggt! Kikade även lite på er fina gulddukning såg fint ut, hade ni vitt och guld som färgtema?
rosesarered: TACK!!
Temat blev vitt och guld tack vare att vi visste att serveringen skulle använda undertallrikar i guld. Då spann vi vidare på det, kändes inte rätt att blanda in fler färger.
Resultatet blev väldigt lyxigt och det passade lokalen otroligt bra.