• Jockes fru

Snart jockes fru är FRU!! Bilder....

Nu finns det bilder från vår fantastiska dag på vår hemsida om nån är nyfiken. Sidan uppdateras med nya bilder vartefter...

www.jockeochlindamarie.se

• Svar på tråden Snart jockes fru är FRU!! Bilder....
  • mooogn

Ni såg ut att ha haft en fantastisk dag. Grattis!

• Augustibruden 2008

Va fina ni var!
    Snygg klänning på dig!

Kan berätta mer om dom vita ballongerna o lappen...?

• Jockes fru

Tack va snälla ni är *rodnar*

Augustibruden 2008 :Är inte med på om du ville veta nåt eller om du själv sitter inne på information?
  • Tosa

ni var jätte fina stort grattis

• Augustibruden 2008

Okej, jag kanske skrev lite konstigt.
    Undrade mest om de små lapparna på ballonger...var det en migellek eller vad var syftet m dem?
    Jag gillar ballonger o funderar på att ha vita ballonger på vårt bröllop.

• Jockes fru

Ballongerna var fyllda med helium och när vi anlände till festen hade gästerna fått tagit en varsin och så släppte alla sina samtidigt. Det var otroligt maffigt när all steg till väders. Under kvällen droppade det in sms från okända som hittat ballonger. Dessa sms läste toastmastern upp. Faktum är att det ringde en senast i förrgår som hittat en balong på en kobbe ca 20 mil från oss.
  • mooogn

Vilken kul idé med ballongerna!

• Augustibruden 2008

Ja, verkligen rolig grej!!

• Jockes fru

Ja, visst är det lite skoj. Tanken var även att fabricera fejkmess för att locka lite garv...
  • Fröken Figo

Ni var jättefina! Grattis!!

• Fröken JKA

Hej!

Grattis, ni var jättevackra! Vilken fin klänning och brudbukett!

Jag tittade på era kort och undrar om bandet ni hade var Benny&Nisses? Min sambo har sett dem uppträda och gillade dem, men vi visste inte att de gick att boka till en bröllopsfest. Kan ni rekommendera dem? (utan att göra reklam för dem, för det får man väl inte göra på denna sida :)) Jag har inte sett dem, så därför är jag lite nyfiken på vad ni tyckte om dem.

• Jockes fru

Fröken JKA: om du skriver din mailadress eller mailar mig via mailen på vår hemsida kan jag berätta om Benny & Nisse.
    Slipper nån bli förbannad och anmäla inlägget som reklam

• rosesarered

Grattis! Vilket vackert och stilrent brudpar ni var, gillade din klänning och att du hade blommor i håret-jättesnyggt! Kikade även lite på er fina gulddukning såg fint ut, hade ni vitt och guld som färgtema?

• Jockes fru

rosesarered: TACK!!

Temat blev vitt och guld tack vare att vi visste att serveringen skulle använda undertallrikar i guld. Då spann vi vidare på det, kändes inte rätt att blanda in fler färger.
    Resultatet blev väldigt lyxigt och det passade lokalen otroligt bra.

Svar på tråden Snart jockes fru är FRU!! Bilder....