En namnskylt att ha på dörren med ert gemensamma efternamn?
Läste om någon som skulle ge sin blivande en brevlåda med deras nya efternamn, den idén funderar jag på att sno =)
Min mamma fick ett träd av min pappa som de planterade ute i trädgården på sommarstället. När jag var liten hade det växt till sig till ett stort träd och det var så mysigt att var gång vi gick förbi trädet så sa mamma alltid att hon fått det av pappa och att det växer sig starkare för var år som går, precis som deras kärlek.
Såg någon som gett sin man ett chackhäfte med romantik. Det var typ 12 checkar man kunde lösa in med tex romantiskt middag, massage, månskenspromenad och liknande.
Ett annat tips var att köpa champagne och sätta lite olika etiketter på "öppnas på 1åriga bröllopsdagen", "öppnas när vi köpt vårt första hus" osv
Ett sista tips är att skriva ihop alla era sms eller mail till en liten bok. Eller varför inte göra "boken om oss" eller "du gör mig lycklig" och skriva ner sms som han skickat som betytt mycket för dig, sätt in bilder som betyder nått, kanske nån gammal biobiljett, restaurangmeny osv.