• Svar på tråden köpte en liten sak åt flickvännen, vad tycker ni?
  • M.O:s älskling

så nu bor nallarna tillsammans, långt långt långt bort från mitt hem:)
    Vi gav dem till min kompis brorsdotter...

• föralltidhans

Stollen:
    Både jag och sambon har sådana nallar som vi fick av varanda vår första jul tillsammans. Jag tycker de är jättesöta och skulle blivit jätteglad om jag hade fått en sådan bara sådär.

• rocketqueen

Stollen, det gör ingenting att du inte gillar det jag räknade upp! Det hade jag nästan räknat med... :D

Vad sägs om att köpa några dansskor eller dylikt till henne? Det är alltid härligt med fler skor som underlättar när man dansar. Eller så kan du kanske köpa en kärleksförklaringsbok? Kolla länken!
    www.bluebox.se/showinfo.asp&page=4&countrs=36&size=12&method=varu&varu=presentbocker

• amr

Men nu får ni väl ändå ge Stollen en chans! Stollen tycker om tjejen och vill ge henne något gulligt därför att Stollen själv tycker hon är söt, gullig, vacker osv.
    Visst finns det massor av saker man kan ge den man tycker om och Stollen försöker faktiskt visa detta nu.

• Stollen

Jag skulle inte kunna ge tex den här i julklapp eller som födelsedagspresent, då ska det vara personligt Som när hon fyllde år sist så gav jag henne ett silverarmband jag själv hade gjort och ristat in våra namn och ett hjärta i lås-bygeln, det var uppskattat kan jag säga :)

Två jättebra förslag rocketqueen, de ska jag komma ihåg och boken var en riktigt kul ide, länk sparad :)

det är lungt amr :) jag frågade vad alla tyckte och dom svarar, nu har jag fler förslag tills nästa gång det gäller att hitta något och ja jag försöker, ska återkomma och berätta om vad hon tyckte om den :)

• lillamillan

Jag har fått lite olika mirandanallar av min sambo genom åren, men bara för att jag sagt att jag tycker att dom är så söta :)

• M.O:s älskling

ja precis stollen:)

jag t.ex svarade bara vad jag tycker om dem, din tjej kommer säkert att älska den å kan ligga å krama den när inte du e där.
    Å du verkar ju SÅÅÅ RAR!!!!

kram och lycka till:)

• Blivande fru pettersson

Jag skulle ÄLSKA att få en sån. Jag är den "typen"
    Allt sånt där fånigt klassiskt, sånt får mig att smälta.

• Septembercess

jag älskar alla sorters nallar, hade blivit jätte glad!

• Stollen

mirandanallar är mysiga också, nallarnas nalle nummer ett ;)

jag vill höra era åsikter annars hade jag aldrig startat den här tråden :) och så är det ett stort plus när jag får tips på annat också, en nalle varje gång går inte ;)
    nu blev jag faktist generad, tack men det kommer säkert gå bra, hon blir nöjd :)

har _Ma_ några fler tips på fåniga klassiska saker så man kan varirera lite ;)

• T kärlek J

Hej alla! mycket har förändrats här och det är jag som var Stollen men har bytt namn nu till T kärlekar J bara så att ni vet den :P

Nu är jag hemma igen, har varit hos tjejen i 9 dagar så mig har det inte gått någon nöd på ;)

angående nallen blev hon överlycklig så den var väl uppskattad må jag säga :)

• rocketqueen

Hehe, schyst att det gick hem!

Svar på tråden köpte en liten sak åt flickvännen, vad tycker ni?