• Svar på tråden köpte en liten sak åt flickvännen, vad tycker ni?
  • littlepixiegrl - Mrs B

Stollen: Jag är med dig! Varken duschgel, fickkniv eller krukväxter hade "tickled my fancy", däremot så samlar jag på nallar och hade blivit jätteglad över en till! :)

• Strawberryhoney

Nallen var ju söt ju. Tanken räknas ju

• vixen not a tramp

Vissa kanske gillade sånt när man gick i gymnasiet, men jag har personligen MYCKET svårt för "slit och släng" prylar som inte riktigt fyller någon funktion.

Tycker Rocketqueens lista var bra, men eftersom du inte tyckte det pasade henne så OK.

Vill absolurt inte dissa dig, det gulligt att du är så omtänksam, och du känner henne förhoppningsvis bättre än jag.

• Stollen

Alla är olika och så är det, tur är det också för hade alla köpt en sån nalle skulle det inte funnits någon kvar till mig ;)

Jag menade inte att det var något fel med den listan, hoppas det inte uppfattades så.

Jag försöker så gott jag kan utan att överdriva.. haha, det hoppas jag också ;)

• littlepixiegrl - Mrs B

Jag tror jag hade skickat min man på en ct-skalle om han hade köpt en fickkniv eller ett verktyg åt mig :) Bra att vi alla är så olika!

• vixen not a tramp

Ja, lagom är bäst!

• Fru Henax

Jag tycker nallen var gullig! Och ja, jag (30+!) hade blivit glad för en sån!

• sharya

Min gymnasiedotter hade förmodligen "kissat på sig" av glädje över en sån om hennes kille köpt en till henne.

• M.O:s älskling

sorry men jag hatar dem oxå:(
    första julen jag va tillsammans med min kille fick jag en sån jävla björn... man ba : hmmm gulligt , men jag e inte tre år, har aldrig visat på att gosedjur e min grej ... varför kunde han inte lägga dem 400 (!!!) i fickan igen å gå å köpa ett par örhängen på H&M istället?
    Det e mer personligt att han har tittat ut vad jag skulle passa i istället för en förtryckt nalle.

Min kompis kille sa till min kompis två dagar före julafton: nä jag e ledsen , men jag har inte råd att köpa nån julklapp till dig---! men men men RITA ETT KORT DÅ!eller ge en upplevelse, nånting från H&M som man lägger i en söt ask, eller nånting från hans pappas inredningsaffär. men det löste sig, hon fick en nalle med i love you på magen:(...som min fast mindre:)

• sharya

Hade förmodligen blivit ganska glad själv också. Men det beror ju på hur man är som person. Som du beskriver flickvännen verkar det som om hon skulle bli jätteförtjust i en sån här grej.

Svar på tråden köpte en liten sak åt flickvännen, vad tycker ni?