• Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 17:53
    4514 visningar
    52 svar
    52
    4514

    Anmälningsvärt OT...Katastrofalt OT...men hääääärligt!

    Jaa, precis så är det!
    Jag vet att många brudar här inne tycker att BT bara räcker till för att diskutera, ventilera och argumentera om allt mellan himmel och jord- bara det handlar om planerna inför BRÖLLOPET!!!

    Själv ser jag bröllopet och äktenskapet som en del av LIVET och i livet ingår skiljsmässa, barnafödande, kommunikationsproblem, arbetsliv, sexliv, otrohet och ett helt tjog andra saker!!!

    Fast nu ville jag bara säga skål!
    Skål för semestern som i år, för mig i min ålder, är sex dagar förlängd!

    Rött vin i glaset, Thaimat på tallriken, gräsänka från barn och man, solen skiner och livet känns sådär härligt avslappnat som bara ett glas vin kan åstadkomma

    Nu kommer det att droppa in en hel drös med inlägg med kommentarer som

    "Eeeeehhh?????"
    "Och du ville på ett ungefär...???"
    "Förstår inte riktigt frågan...?"
    "Men hallå- vänd dig till ett annat forum va!"
    "???????????"

    MEN- det gör inget!
    Skål och grattis till er alla som har semester- något annat ville jag inte

  • Svar på tråden Anmälningsvärt OT...Katastrofalt OT...men hääääärligt!
  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 25 Jun 22:04
    #0

    Du är alllt klok du *sneglar bort mot klädkammaren*

  • Dallas
    Äldre 25 Jun 22:16
    #0

    Kikar in lite snabbt.
    SKÅL ni som har semester!!
    Jag väntar ivrigt på min semester, inte förrän v 30 är den Man blir ju så lätt dammig i halsen såhär på sommaren, så alla drycker välkomnas i stor eller måttlig mängd

  • Novemb­erbrud­07
    Äldre 25 Jun 22:21
    #0

    SKÅL!!!

    Jag har också semester i 34 hela långa dagar... Helt underbart!

    Ha det underbart skönt på semestern!!! :D

  • Lady o Lufsen
    Äldre 25 Jun 22:22
    #0

    jag ska bli en fru...lääängtar:
    Jooo, liiite klok är jag allt Det handlar väl om att bevara sinnesfriden...eller? Klädkammare, öppna dig!!!!!
    Låt flaskan "komma ut ur garderoben" och glädja dig...hör du inte hur den skriker???

    Dallas:
    Helt riktigt!!! Torr i strupen...

    Sov gott nu alla ni!

  • Soon to be ... Mrs C
    Äldre 25 Jun 22:25
    #0

    jobbar 3 timmar i morgon, sen e det semester i fem härliga veckor. denna vecka blir i ju för sig inte så mycket då vi gifter oss på lördag. vi har en del att göra men det e ju bara skoj..
    Skål :)

  • Dallas
    Äldre 25 Jun 22:26
    #0

    Jag får snällt vänta tills på lördag, ÖL o räkfrossa. Men den som väntar på nåt gott....
    Natti natti

  • Sister of the Night
    Äldre 25 Jun 23:13
    #0

    Jag somnade däremot :o

    Ser att du löst "problemet" med huruvida champagnen ska avnjutas nu eller senare.

    Så det blev en slurk redan nu alltså - helt rätt! :D Passa på och njut vet ja, de där speciella dagarna när man bara mår bra är väl värds att ta vara på :)

  • Lady o Lufsen
    Äldre 26 Jun 15:44
    #0

    Jaha ja...eftersom jag har semester idag också så säger jag SKÅL idag igen, ifall det är någon ny semesterfirare...Idag har jag haft växtvärk i håret och en del säger att det KAN bero på vinet jag drack igår...Själv tror jag faktiskt att det beror på att jag börjar få fler gråa hår och när dom växer ut så kan det göra ont, har jag hört!!!
    Men- för säkerhets skull så dricker jag vatten och Coca-Cola idag men jag kan ju ändå vara med och skåla, eller hur!??

    Så...SKÅL!!!

  • Sister of the Night
    Äldre 26 Jun 16:51
    #0

    Skål tebax! *höjer ett glas med den nya helt suveräna Lokan "Vildäpple" - mmmmmmm!!!! :)

  • snart gift =)
    Äldre 26 Jun 16:52
    #0

    Åh vad skönt det låter med semester, själv får jag stå ut tre veckor till sen är det kan jag njuta =)

  • Mrs. 170307
    Äldre 26 Jun 17:03
    #0

    Måste hålla mig borta från vinet idag efter som jag ska vara barnvakt men jag skålar med ramlösa, mumsfillibaba!

    Kom precis tillbaka från veterinären, allt är som det ska vara och jag glömde nästan bort hur det sved i plånboken när jag fick reda på att de nu har ett avmaskningsmedel som spot-on - yipee, inga mer tablettkrig!!

  • Sister of the Night
    Äldre 26 Jun 17:30
    #0

    Mrs 170307

    Vad skönt att det var bra med småttingarna

Svar på tråden Anmälningsvärt OT...Katastrofalt OT...men hääääärligt!