• Lady o Lufsen

    Anmälningsvärt OT...Katastrofalt OT...men hääääärligt!

    Jaa, precis så är det!
    Jag vet att många brudar här inne tycker att BT bara räcker till för att diskutera, ventilera och argumentera om allt mellan himmel och jord- bara det handlar om planerna inför BRÖLLOPET!!!

    Själv ser jag bröllopet och äktenskapet som en del av LIVET och i livet ingår skiljsmässa, barnafödande, kommunikationsproblem, arbetsliv, sexliv, otrohet och ett helt tjog andra saker!!!

    Fast nu ville jag bara säga skål!
    Skål för semestern som i år, för mig i min ålder, är sex dagar förlängd!

    Rött vin i glaset, Thaimat på tallriken, gräsänka från barn och man, solen skiner och livet känns sådär härligt avslappnat som bara ett glas vin kan åstadkomma

    Nu kommer det att droppa in en hel drös med inlägg med kommentarer som

    "Eeeeehhh?????"
    "Och du ville på ett ungefär...???"
    "Förstår inte riktigt frågan...?"
    "Men hallå- vänd dig till ett annat forum va!"
    "???????????"

    MEN- det gör inget!
    Skål och grattis till er alla som har semester- något annat ville jag inte

  • Svar på tråden Anmälningsvärt OT...Katastrofalt OT...men hääääärligt!
  • Sister of the Night

    Ja alltså, det är ju bra att de får upp dem, menar jag ;)

  • Lady o Lufsen

    Åh näh Sister- så lätt kommer du inte undan...
    Vad gör du med dom små bollarna som kastas upp? Få höra nu...

  • Lady o Lufsen

    chrissa:

    SKÅÅÅÅÅL!!!!!

    Vad tycker ni? Ska jag dricka champagne ( Lanson Rosé) i badet ikväll med badbomb och levande ljus- ensam- eller ska jag vänta tills på fredag när maken är med, dock utan bad men allt annat ...?

    Inget standardBTsvar: "Du gör som du vill och tycker blir bäst" utan rejäla, rediga svar önskas

  • Sister of the Night

    Hihihihihihiiiiii :D

    jamen jag torkar ju upp dem såklart! :D :D D:
    inte spar jag dem.... Och du som också bor med katt, du måste ju ha märkt att de allra helst spyr på nybäddade sängen...?
    Sambon sa det en gång, "så frt man bäddat rent så spyr de....!" Jag höll på att skratta ihjäl mig (japp, har en rätt skum humor emellanåt) för det stämmer ju.
    Men jag tycker allt lite synd om dem när de ska få upp, också. Vår minsting jamar så ynkligt när det är dags.

    Men som sagt, välkommen upp säger jag för hårbollar kan -faktiskt- ställa till med rätt rejäla problem om det vill sig tokigt.

    Chrissa -SKÅL! *höjer kaffemuggen* :)
    Ditt nick får mig att tänka på den coola damen i Eurovisionsschlagern - Finland motsvarighet till vår egen Grynet, alltså tjejen som ledde Schlagerdramat framåt under kvällen... :)

  • Lady o Lufsen

    Jag måste faktiskt hålla med...det kan finnas hur stor golvyta som helst men nog faan ska dom ta sig till den där tröjan som ungen har kastat på golvet i en ynklig liten hög eller den nytvättade mattan som just precis nyss lagts på köksgolvet! Märkligt...

    Oooooops- vi skulle ju inte hålla med varandra

  • Sister of the Night

    Lady, jag tycker du ska bada schkooombad BÅDE själv och med maken!

  • Mrs. 170307

    Våra spyr bara på ytor som man enkelt kan göra ren, golv! Ok, inte så kul om man har heltäckningsmatta... men det har vi inte.

    Min man skulle nog få spader om de spydde i sängen. Han brukar skrika "Oh no, he is going to throw up!" och sedan springer han iväg (han tål varken kräklukt eller -ljud, stackaren).

    Jag tycker förresten att du ska champagnebada både idag och på fredag!

  • Sister of the Night

    JAMen det är ju självklart! :) *myser*
    För tröjan är ju så absorberande och bra så där försvinner ju "snusket" snabbt! Tycker kisse och känner att den hjälpt till att hålla fint hemma.
    Och nytvättade mattan är ju given, TÄNK att matte fixat en ren plätt att lägga av spyan på, va bra, och absorberar gör den också. Fräscht, sa katten :D

  • Sister of the Night

    *skrattar lite åt Mrs 170307's vekmagade karl* :D :D :D

    Va prktiskt med missar som kräks på golvet! Lätt att städa ju. Fast ska jag vara helt ärlig så kan våra varahyggliga och lägga spyan på golvet också. När de inte satsar på sängen, vill säga :D

Svar på tråden Anmälningsvärt OT...Katastrofalt OT...men hääääärligt!