• Dolphingirl

    BT-FIKA???

    Hej på er alla!

    Tänkte höra om nån av er blivande brudar känner för att ta en fika på stan??

  • Svar på tråden BT-FIKA???
  • Dolphingirl

    Det ska bli trevligt att träffa er alla på tisdag

    Förresten vet ni var man kan köpa ballonger och konfetti till vettigt pris?

  • snart fru P

    Hej på er!
    Det ser ut som att jag kanske får lite svårt att hinna på tisdag. Ska träffa floristen på eftermiddagen och så fyller min morfar år. Tror inte jag får ihop det riktigt, men hinner jag så dyker jag upp, men ni behöver inte vänta på mig. Hoppas det blir fler gånger...

  • MaryamZ

    Hej tjejer!

    Det ser mörkt ut för min del med... att det kan vara svårt att hinna till fikat imorron :( ska se vad jag kan göra.

    Snart fru P hade oxå svårigheter, ska vi kanske testa få fram ny dag eller se hur d blir imorron??

  • Fru Cinderella

    ja det verkar ju lite dystert.. har folk tid att titta in här under förmiddagen/lunchen så kanske vi kan avgöra då?

  • snart fru P

    Nu har dottern fått feber också, så jag kan definitivt säga att jag inte kommer imorrn...

  • Dolphingirl

    Ja det ser inte inte så ljust ut inför morgondagen, men jag tittar in här i morrn förmidag så får vi bestämma då.

  • Fru Cinderella

    Men ska vi skjuta upp då med tanke på din dotter med o allt snart fru P, det finns ju andra dagar

  • Dolphingirl

    Ja det är ju bättre om vi tar en annan dag då alla kan, tyvärr så kan jag inte mer någon mer dag denna vecka.

  • MaryamZ

    För min del funkar inte heller nån mer dag denna vecka, men vad sägs om 4e juli, nästa ons?

  • Fru Cinderella

    nja.. om det är vid 18.00 så går det bra för min del..

  • snart fru P

    Det är lite mycket nu, önskar jag hade semester... Den 4/7 ska jag klippa mig på eftermiddagen, sedan jobbar jag natten, så det är inte optimalt!

    Dolphingirl: har du köpt ballonger? Jag har kollat på ballonger.se och är lite sugen, men hur f*n blåser man upp så många? (Har inte lust att lägga en miljard på en heliumtub...)Kan man blåsa med luftmadrasspump månntro? *snillen spekulerar* Kom gärna med tips om ni har några...
    Hoppas vi får till en träff, vore kul att ventilera lite med er som också är mitt uppe i planerandet!

  • Dolphingirl

    Snart fru p, jag har inte köpt ballonger men tack för tipset på ballonger.se

    Jag är också lite sugen på heliumballonger.

  • 12april

    På tex tiimari har de speciella ballongpumpar.. jag har för mig att jag har sett det på någon av alla ballonghemsidor också.

  • snart fru P

    Åh, då ska jag kolla upp det! Tackar för tipset!

  • snart fru P

    Hej tjejer! Hur går det för er? Jag börjar bli nervös nu... På lördag smäller det...
    Trist att vi inte fick till någon fika, men jag vill iallafall önska alla lycka till!

  • Dolphingirl

    Jag börjar också bli nervös, det smäller för mig på lördag också... vill också önska alla lycka till, vi kanske ta en fika efterråt? kram på er alla.

  • MaryamZ

    Oh vad härligt tjejer! Lycka till!

    Ni får höra av er om hur dagen var sen :)
    kram kram på er!

Svar på tråden BT-FIKA???