• Dolphi­ngirl
    Äldre 11 Jun 21:48
    10865 visningar
    68 svar
    68
    10865

    BT-FIKA???

    Hej på er alla!

    Tänkte höra om nån av er blivande brudar känner för att ta en fika på stan??

  • Svar på tråden BT-FIKA???
  • Dolphi­ngirl
    Äldre 20 Jun 09:25
    #0

    Det ska bli trevligt att träffa er alla på tisdag

    Förresten vet ni var man kan köpa ballonger och konfetti till vettigt pris?

  • snart fru P
    Äldre 24 Jun 20:56
    #0

    Hej på er!
    Det ser ut som att jag kanske får lite svårt att hinna på tisdag. Ska träffa floristen på eftermiddagen och så fyller min morfar år. Tror inte jag får ihop det riktigt, men hinner jag så dyker jag upp, men ni behöver inte vänta på mig. Hoppas det blir fler gånger...

  • Maryam­Z
    Äldre 25 Jun 13:27
    #0

    Hej tjejer!

    Det ser mörkt ut för min del med... att det kan vara svårt att hinna till fikat imorron :( ska se vad jag kan göra.

    Snart fru P hade oxå svårigheter, ska vi kanske testa få fram ny dag eller se hur d blir imorron??

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 25 Jun 18:44
    #0

    ja det verkar ju lite dystert.. har folk tid att titta in här under förmiddagen/lunchen så kanske vi kan avgöra då?

  • snart fru P
    Äldre 25 Jun 18:51
    #0

    Nu har dottern fått feber också, så jag kan definitivt säga att jag inte kommer imorrn...

  • Dolphi­ngirl
    Äldre 25 Jun 21:59
    #0

    Ja det ser inte inte så ljust ut inför morgondagen, men jag tittar in här i morrn förmidag så får vi bestämma då.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 26 Jun 07:03
    #0

    Men ska vi skjuta upp då med tanke på din dotter med o allt snart fru P, det finns ju andra dagar

  • Dolphi­ngirl
    Äldre 26 Jun 09:51
    #0

    Ja det är ju bättre om vi tar en annan dag då alla kan, tyvärr så kan jag inte mer någon mer dag denna vecka.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 26 Jun 10:46
    #0

    :( :(

  • Maryam­Z
    Äldre 26 Jun 11:57
    #0

    För min del funkar inte heller nån mer dag denna vecka, men vad sägs om 4e juli, nästa ons?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 26 Jun 12:10
    #0

    nja.. om det är vid 18.00 så går det bra för min del..

  • snart fru P
    Äldre 28 Jun 14:21
    #0

    Det är lite mycket nu, önskar jag hade semester... Den 4/7 ska jag klippa mig på eftermiddagen, sedan jobbar jag natten, så det är inte optimalt!

    Dolphingirl: har du köpt ballonger? Jag har kollat på ballonger.se och är lite sugen, men hur f*n blåser man upp så många? (Har inte lust att lägga en miljard på en heliumtub...)Kan man blåsa med luftmadrasspump månntro? *snillen spekulerar* Kom gärna med tips om ni har några...
    Hoppas vi får till en träff, vore kul att ventilera lite med er som också är mitt uppe i planerandet!

  • Dolphi­ngirl
    Äldre 29 Jun 11:14
    #0

    Snart fru p, jag har inte köpt ballonger men tack för tipset på ballonger.se

    Jag är också lite sugen på heliumballonger.

  • 12apri­l
    Äldre 3 Jul 20:00
    #0

    På tex tiimari har de speciella ballongpumpar.. jag har för mig att jag har sett det på någon av alla ballonghemsidor också.

  • snart fru P
    Äldre 4 Jul 11:36
    #0

    Åh, då ska jag kolla upp det! Tackar för tipset!

  • snart fru P
    Äldre 18 Jul 21:00
    #0

    Hej tjejer! Hur går det för er? Jag börjar bli nervös nu... På lördag smäller det...
    Trist att vi inte fick till någon fika, men jag vill iallafall önska alla lycka till!

  • Dolphi­ngirl
    Äldre 18 Jul 21:05
    #0

    Jag börjar också bli nervös, det smäller för mig på lördag också... vill också önska alla lycka till, vi kanske ta en fika efterråt? kram på er alla.

  • Maryam­Z
    Äldre 18 Jul 21:45
    #0

    Oh vad härligt tjejer! Lycka till!

    Ni får höra av er om hur dagen var sen :)
    kram kram på er!

Svar på tråden BT-FIKA???