• Brud 2008

    BT-träff för göteborgsbrudar 2008?

    Jag har märkt att vi har blivit en del göteborgare som ska gifta oss nästa år, så är det någon som är sugen på att träffas?

  • Svar på tråden BT-träff för göteborgsbrudar 2008?
  • stjärngudinnan

    Har inte kunnat vara inne på ett par dagar, då jag har varit bortrest. Vi har varit hos våra resp. familjer och berättat att vi ska gifta oss nästa år. De blev jättelglada och har redan börjat visa en hel del engagemang, känns roligt!

  • stjärngudinnan

    Värmlandstjej: Vad skönt att du hittade en klänning, kan tänka mig att det inte är så lätt när man har stor mage Inte många veckor kvar för dig nu.. kan ju faktiskt bli när som helst egentligen, om den lille har bråttom ut. Är det första barnet?

  • embli

    Hej hej i det fina vädret!

    Vi ska gifta oss i Göteborg i Juli nästa år! Bor i Norge fram till i Vinter så känner mig lite ensam och saknar sällskapet av andra bröllopsgalna Göteborgare!

    Njut av solen!

  • värmlandstjej

    Stjärngudinnan: Jag det är första barnet, och det är inte många veckor kvar, börjar få lite förlossnings ångest=) men men det ska nog gå bra...

    Hur har ni det andra annars med era bröllopsplaneringar?

    Själv har jag bokat kyrkan och festlokal, det gäller att boka i tid, iallafall är det så i karlstad det finns inte så mycket att välja på så det blir hård konkurans

  • tesa+tompa

    Hej, hej, hej igen...
    Nu var det läängesen jag var här, men jag har inte glömt av er..

  • June2008

    Hej!

    Ska gifta oss 20008 Augusti har inte bokat lokaler än pga man inte fick boka förns nu i höst men hoppas på Augusti ialf.

    Många som är med på denna tråd eller?

  • tesa+tompa

    Vi är ett par stycken som kämpar för att upprätthålla "äran".. jag själv inte alltid inräkad..

  • Virreveronica

    Hej tjejer en till Brud 2008 som är med här!!

    Våran dag känns långt kvar, 30 Augusti 2008.

    Men vi har redan bokat lokal och kyrka!!!

    Det är ju så spännande..

  • June2008

    Ska vi göra en lista här för vilket datum vi ska gifta oss samt ev websida? vet att det finns i 2008 tråden men kanske kul o ha det här med för alla GBGare....:D

    Får väl börja med mig själv då:

    2008.08.02 i Göteborg June2008 - bojanochsamantha.weddingannouncer.com/

    Nu är det dags att söööve! natt natt!

  • tesa+tompa

    2008.06.06 i Lerum.
    Kanske oxå ska fixa en "weddingannouncer"-sida... *funderar*

  • June2008

    uhmm ja har suttit ungerfär 4ggr o pillat på den sidan nu sist satt jag säkert i 2tim o t
    peta på såna små detaljer som ramar runt bilderna för att snygga till den lite o så...men annars läger ja väl inte så himmla mycket tid på den just nu eftersom vi inte bokat lokalerna o kan inte sätta in bilde ro info på dem. Bröllopet e ju inte förns nästa år ju så får inte boka än o vill inte avslöja i förväg heller vart vigseln ska vara för den e bara för bra överraskning för våra gäster.
    Ska bli sååååå intressant o se gärsternas reaktion på val av dekorationer o lokaler sen senare. De kommer säker tro att lokalerna kostat 15000 i bara hyra! HAHAHA

  • Virreveronica

    Hejsan alla tjejer ett tips!!!

    Maggiesottero.com de har fått nya klänningar, det är nog collectionen 2008.

    MG och Pronovias har fått in lite nytt!!!

    Titta och njut :)

  • natha_gbg_

    Hallå, kan man få hänga på denna tråden?
    Jag ska gifta mig 2008-06-07 i göteborg!!

    MaggieSottero klänningarna är sååå fina!! Vad kostar dem egentligen tro?? Jag har inte börjat titta på brudklänning ännu, iaf inte för att köpa..

  • Virreveronica

    Japp jag är oxå tokig i maggie klänningarna!!!

    Jag längtar redan till slutet utav året så man får gå och prova en massa olika :)

Svar på tråden BT-träff för göteborgsbrudar 2008?