• Brud 2008
    Äldre 4 Jun 18:43
    3764 visningar
    37 svar
    37
    3764

    BT-träff för göteborgsbrudar 2008?

    Jag har märkt att vi har blivit en del göteborgare som ska gifta oss nästa år, så är det någon som är sugen på att träffas?

  • Svar på tråden BT-träff för göteborgsbrudar 2008?
  • Brud 2008
    Äldre 7 Jun 14:21
    #0

    Har den här tråden redan dött

  • stjärn­gudinn­an
    Äldre 7 Jun 15:01
    #0

    Brud 2008: Det kan vi inte tillåta! Har precis kommit hem från vår semester idag, så nu kommer jag vara en flitig trådbesökare..

  • värmla­ndstje­j
    Äldre 7 Jun 15:09
    #0

    Hej på er
    Här är en till som gärna är med. Jag ska gifta mig 10 Maj, inte heller i göteborg utan i karlstad.

  • stjärn­gudinn­an
    Äldre 7 Jun 16:35
    #0

    värmlandstjej: Välkommen! Bor du i Göteborg? Hur gamla är ni? Berätta gärna lite mer! Vi bor i Göteborg och gifter oss den 5/7 2008. Jag är 27 och min sambo är 30.

  • Blivan­de fru - 2008
    Äldre 7 Jun 17:12
    #0

    Hej!
    Jag gifter mig också nästa år den 2:a augusti i göteborg!

    Vi har bokat lokal, men kyrkan gick inte att boka förrän 9 månader innan själva bröllopsdagen. Annars ligger det mesta på is (jag försöker intala mig själv det i alla fall trots att jag tänker på det varje dag )

  • värmla­ndstje­j
    Äldre 7 Jun 19:07
    #0

    Jag bor i göteborg och är 28år min sambo är 27. Jag är uppvuxen och har min familj i karlstad, så därför ska vi gifta oss där.
    Vi skulle igentligen ha gift oss i år 1 september, men vi ska få en liten bebis om fyra veckor, så vi har fått skjuta fram bröllopet till nästa år, så nu har vi mer tid till planering=)
    Hur långt har ni andra kommit med planeringen?

  • Brud 2008
    Äldre 7 Jun 19:38
    #0

    Vad roligt att fler har hittat hit!
    Jag och sambon kommer båda från skåne, han från malmö och jag från trelleborg, därför blir bröllopet i trelleborg... Jag är 21 och han är 22. Jag pluggar på göteborgs universitet, det var så vi hamnade här

    Värmlandstjej: roligt med en liten bebis! Har ni fler barn sedan innan?

  • Mallep­alle
    Äldre 7 Jun 20:34
    #0

    Hej hallå, får man vara me här??

    Gifter oss i GBG i juni 2008!

  • stjärn­gudinn­an
    Äldre 7 Jun 20:56
    #0

    mallepalle: Självklart får du det!! Välkommen!

  • värmla­ndstje­j
    Äldre 8 Jun 13:47
    #0

    Hej på er!!
    Hoppas ni har det bra och njuter av det härliga sommar vädret=)
    Jag har precis kommit hem från stan, är så glad, jag ska på bröllop nästa helg och har inte hittat någon klänning,men i dag gjorde jag det, det är inte roligt med kläder när man är höggravid=)

    Hoppas ni andra har gjort någonting kul idag.

Svar på tråden BT-träff för göteborgsbrudar 2008?