• TheBride

Lady o Lufsen?

Är du där? Kan du prata ett slag?

• Svar på tråden Lady o Lufsen?
  • starbelle83

***The Bride***

I sådana här lägen är får man "verka" som 20, när man är ledsen,sårad etc... så är alla lika, man gråter, antingen inombords eller framför en data skärm :)

• TheBride

Jag får nog gå och lägga mig. Ska ju hippas imorgon bitti, rätt tidigt tror jag. HUr det nu ska gå till. Folk har fixat och ordnat och jag måste vara pigg och glad

• Lady o Lufsen

Varje bakslag blir ju ett kvitto på att det närmar sig...Jag är precis likadan och jag är helt övertygad om att det är helt normalt så klandra inte dig själv för mycket...

Av egen erfarenhet så kan jag lova dig att man ALDRIG kan glömma men man lär sig leva med det...leva med att vara anhörig, leva med att vara drabbad av sjukdomen men man lär sig också leva med döden...

• Tant Brud

Ramlade in i tråden. Livet är inte rättvist. Jag tänker på dig the Bride, och hoppas att du kan glädjas med dina vänner i morgon.

• TheBride

vill säga tack för att ni sitter där vid någon annan skärm och läser och svarar och klickar och bryr er om

• Lady o Lufsen

TheBride:
    Jag finns här så gott som dagligen och jag skulle önska att du hör av dig igen!!!

Försök att glädjas åt morgondagen för det kommer också att glädja din mamma. Berätta för henne- om du kan- att det inte känns bra. Hon kommer att be dig gå på möhippan och ha roligt, tror jag.

• TheBride

jag kommer säkert ha kul imorgon. Att säga annat blir en lögn. Och det är ju så svårt också att man faktiskt kan ha kul när man borde vara helt förstörd. Och jag vet att min mamma unnar mig det, men Jag skäms ändå för att jag inte tar tåget hem istället

• TheBride

Nu räcker det. Tack Lady o Lufsen,vi hörs säkert.Och Pärlan den Blå, Starbelle och Tant Brud, ni får huset att kännas lite mindre ensamt just nu. Fint att få gråta ut lite
    God natt.

• Lady o Lufsen

Att befinna sig i sorg betyder INTE att man måste förkasta andra känslolägen i livet!!
    Man kan lätt få för sig att man inte sörjer på "rätt sätt" bara för att man njuter, skrattar, känner sig lugn eller är nöjd...Om ingen annan dömer dig så gör inte det själv...Du har ingen att stå till svars för och du sörjer på ditt eget sätt!

• starbelle83

***The Bride*** Godnatt!!! Sov ut och njut och njut av imorgon!!! Jag lärde mig att jag var tvungen att leva och ha kul trots min väns förfarande, jag tänkte alltid att jag hade kul åt honom också!!! Och jag vet att det är så han ville :)

• lillfrugan4/8

hej the bride

styrkekramar är säker på att du har jätteroligt idag på din hippa :)

finns oxå här om du vill blurra lite

Svar på tråden Lady o Lufsen?