• Lothis

Små bilar till dekoration...

Hallå!

Har en jättebilintresserad kille = blivande man, som mekar och grejar. Nu vill jag gärna överaska honom med små bilar i bords dekorationen. Helst mercedes...
    Någon som har en billig webbadress?

• Svar på tråden Små bilar till dekoration...
  • Lothis

puffar lite, behöver verkligen råd !

• FruÖlandstok

Hur små bilar? Funkar inte med mindre leksaksbilar? Det går ju lätt hitta billigare små.. både på second hand eller Överskottsbolaget eller nått sånt (eller finare dyrare i leksaksbutiker)

• FruÖlandstok

Rolig idé faktiskt..

• Lothis

Ja typ leksaksbilar, visst är det relativt enkelt. Men problemet är att det ska/ vill att det ska vara mercor....
    Då jag vill ha ca 20 st så bör priset vara hyfsat. Tänkte skriva små kärleksord på taket på dem =)

• 25Augusti

Lothis jag vet inte var du bor men i Värnamo finns en modellbilsaffär som heter SO-models kolla med dem

• k+m

Hotwheelbilar i leksaksaffärerna brukar vara hyffsat billiga (3 för 30 kr eller nå´t sånt) och finnas i en massa olika märken. Vet dock inte om just mercedes finns.

• Lothis

k+m... nix har kollat men TACK ändå ;)

• Lothis

25Augusti ; Jag bor i Örnsköldsvik Västernorrland, men du har inte tel nr så man kan ringa dit och kolla? TACK du oxå =)

• Jeez

Sök på tradera under lek & hobby på mercedes så får du upp en massa träffar. Du får ju buda och så, men det finns en hel del!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Varför inte godis bilar:)
    Alghrens;)

• Lothis

fniss, alhgrens bilar är såå svåra att skriva kärleksord på ;)

• 25Augusti

0370-18211 numret till So-models

• thalia82

Har du kollar på Överskottsbolaget? Där kan man hitta riktiga fynd ibland.

• Lena+Mattias=sant

Clas Ohlsson har oxå en massa leksaksbilar tror att några kan vara merschor kollade inte så noga.

• Lothis

Va kul! Ska genast kolla då Clas Ohlsson precis öppnat i vår stad =)

• FruÖlandstok

Det fanns massa billiga bilar (25st för 29kr) på ÖoB men inga mercor.. var typ bara vanliga racerbilar..

Svar på tråden Små bilar till dekoration...