Små bilar till dekoration...
Hallå!
Har en jättebilintresserad kille = blivande man, som mekar och grejar. Nu vill jag gärna överaska honom med små bilar i bords dekorationen. Helst mercedes...
Någon som har en billig webbadress?
Hallå!
Har en jättebilintresserad kille = blivande man, som mekar och grejar. Nu vill jag gärna överaska honom med små bilar i bords dekorationen. Helst mercedes...
Någon som har en billig webbadress?
puffar lite, behöver verkligen råd !
Hur små bilar? Funkar inte med mindre leksaksbilar? Det går ju lätt hitta billigare små.. både på second hand eller Överskottsbolaget eller nått sånt (eller finare dyrare i leksaksbutiker)
Rolig idé faktiskt..
Ja typ leksaksbilar, visst är det relativt enkelt. Men problemet är att det ska/ vill att det ska vara mercor....
Då jag vill ha ca 20 st så bör priset vara hyfsat. Tänkte skriva små kärleksord på taket på dem =)
Lothis jag vet inte var du bor men i Värnamo finns en modellbilsaffär som heter SO-models kolla med dem
Hotwheelbilar i leksaksaffärerna brukar vara hyffsat billiga (3 för 30 kr eller nå´t sånt) och finnas i en massa olika märken. Vet dock inte om just mercedes finns.
k+m... nix har kollat men TACK ändå ;)
25Augusti ; Jag bor i Örnsköldsvik Västernorrland, men du har inte tel nr så man kan ringa dit och kolla? TACK du oxå =)
Sök på tradera under lek & hobby på mercedes så får du upp en massa träffar. Du får ju buda och så, men det finns en hel del!
Tack JennyP =)
Varför inte godis bilar:)
Alghrens;)
fniss, alhgrens bilar är såå svåra att skriva kärleksord på ;)
0370-18211 numret till So-models
Tack snälla =)
Har du kollar på Överskottsbolaget? Där kan man hitta riktiga fynd ibland.
Clas Ohlsson har oxå en massa leksaksbilar tror att några kan vara merschor kollade inte så noga.
Va kul! Ska genast kolla då Clas Ohlsson precis öppnat i vår stad =)
Det fanns massa billiga bilar (25st för 29kr) på ÖoB men inga mercor.. var typ bara vanliga racerbilar..