• chiqitita

Vad är det för fel på Linda Rosing?

Läser så mycket om henne och hennes förhållande till Fadde. Nu har dom brutit upp IGEN....Jag trodde hon hade upptäckt hur kär hon var i honom?! Var hon bara med honom för att han tog hand om henne? Jag trodde hon hade tjänat egna pengar??

• Svar på tråden Vad är det för fel på Linda Rosing?
  • snart Fru Cardenas

hon är en sorlig person som inte kan må särskilt bra. måste ha uppmärksamhet 24 timmar per dygn. och det får hon. det startas tom en tråd om henne här...

• malle_1

Nu skall hon ju börja med porr.. politikerkarriären tog snabbt slut..

• Vernalis

malle_1
    Jag tog kort på valsedlar för hennes parti, för de kändes så B på nåt sätt. Det var plockat ur nästan alla valsedelstravar men Unika Partiets högar var höga som skyskrapor i jämförelse med övriga partiers. Konstigt!?

• Sandras  dröm

Fascinerande med människor som lever en del av sina liv i offentligheten. Visst ser hon allt mer härjad ut. För varje ny bild i tidningen så är hon lite smalare, lite mer sminkad, lite större bröst och lite mer tom i blicken. Jag gillar när hon säger "alla måste för göra som de vill". (ironi) ;). Ja med den inställningen är det inte konstigt att världen ser ut som den gör

• jocelyn

Jag tror hon mår ganska dåligt innerst inne. Vem ställer annars upp på bilder där man tar av sig förlovningsringen? Jag tycker det direkt tyder på en osäkerhet och brist på respekt både för andra och sig själv.

Det hoppas jag hon får hjälp med.

Sedan hur hon ser ut eller vad hon jobbar med, det är liksom upp till henne.

• Bröllopsplaner

Hon är sad. Ringer till tidningarna så fort hon har det minsta lilla som hon tror kan ge henne rubriker. Det är hon som ringer och ber om att få göra intrvjuer varje gång hon gör slut med Fadde, hälsar på honom i häktet, panikopererat facet osv..
    Klart hon mår dåligt. Och media låter henne exploatera sig själv på det här sättet, fast man vet att hon är på gränsen till förståndshandikappad och redan har tappat vårdnaden om ett barn pga sina rubriker och om hon nu går in i porrbranchen riskerar att loosa nästa unge.

• Findus033

Sorglig eller inte. Linda Rosing hade inte "funnits" om inte folk hade velat läsa om henne...

• miffolina

Läget i Libanon är inte det bästa

• lindza

Vill svenska folket fortfarande läsa om henne då...Många av dom jag känner, inkl mig själv suckar bara o bläddrar för bi de sidor som handlar om henne. Det är ju samma sak hela tiden...Nu ska jag göra det, nu ska jag aldrig mer göra så. Hoppas inte barnen blir lidande av vad hon gör och säger. Barn kan ju vara riktigt elaka mot varandra. Som förälder kan man inte vara egoistisk, man måste tänka på vad man gör/säger så att det inte drabbar barnen.

• Sister of the Night

Hon fyller ju uppenbarligen ett syfte. Och det syftet tycker jag är ännu sorgligare; nämnligen att folk (tjejer i synnerhet?) använder sig av henne för att liksom få känna sig lite... BÄTTRE själva!
    För så illa som Linda Rosing, det är man ju inte. Nänä.
    Så då är allt frid och fröjd i den egna tomtebolyckan.

Jag tycker det är rätt äckligt faktiskt, att läsa hur en del människor verkar mysa av att få sprida dynga om någon de inte vet ett dugg om - egentligen.

• rocketqueen

Jag undrar istället vad det är för fel på alla människor som måste uttrycka sig så illa och nedvärderande om Rosing, som att starta sådana här trådar och hålla med om alla "dåååliga" saker gällande henne.

• littlepixiegrl - Mrs B

Sister of the Night: Väl skrivet! :)

• littlepixiegrl - Mrs B

Wannbee, sorglig, sad, på gränsen till förståndshandikappad, patetisk....??? Inte visste jag att det var så många på bt som kände Linda Rosing....för det gör ni väl, som skriver så om henne? Annars borde ni ta er en funderare. Bara för att ni har läst om henne i Hänt extra eller nån annan skvallerblaska så betyder det inte att ni vet ett smack om henne egentligen. Hör och häpna: Tidningar LJUGER faktiskt ibland (läs oftare än man tror!); hittar på oändligt med vansinniga saker bara för att skapa rubriker och sälja lösnummer!

• Bruden blå

Vad är det för fel på dig?
    Ja du, som känner att du så till den grad måste skriva något nedvärderade om LR?
    Vad vi vet om LR är enbart förmedlat via media, det är inte hennes ord, det är medias. Undrar hur väl ditt liv skulle te sig om det vändes ut och in i media?
    Döm inte en annan person innan ni gått en mil i deras skor heter det.
    Jag kanske inte gått en mil, men nog har jag traskat i allafall ett par km och fått mitt liv vänt ut och in och upp och ner.
    Hur behöver inte ni veta. Det hör till det förgångna.
    Men att dömma en person genom vad man läser om den personen i media kan jag skriva under på är HELT galet.
    Så innan du ifrågasätter vad det är för fel på skvallret som skrivs om någon kanske du skall vända fingret om till dig själv och fråga vad det är för fel på dig som går på skvaller och väljer att se ner på någon pga det.

• sugarbomb

Yes jag håller helt med om att man absolut inte skall döma någon utifrån allt som står i media! Men Rosing väcker känslor, inget annat kan man säga. Tom en egen tråd på BT har hon fått... Hon är utan tvekan det mest mediakåta vi har i Svedala men det har ju uppenbart betalat sig! Nu åker hon till Barcelona och tjänar miljoner (enligt henne själv) på porrfilm och skrattar hela vägen till banken. Grattis!!

Sen kan jag ju tycka att man inte behöver ringa skvallerpressen så fort man måste gå på toa... Ena vecka gravid och glad, veckan efter abort. Vissa saker kanske man ska hålla för sig själv och inte berätta för hela Sverige. Men det är ju helt o hålet min egen åsikt.

• Bröllopsplaner

Nu uttalar jag mig inte utan att veta precis det jag skriver.. jag tycker synd om henne för att hon så uppenbart är beroende av uppmärksamhetskickar och lite för korkad för att inte kunna dra gränser för sig själv. Och så tycker jag vansinnigt synd om henne eftersom att tidningarna älskar att göra löp om henne, och att hon kontaktar dom/oss så fort hon har ngn som hon tror ska platsa i tidningen.

• Sister of the Night

littlePixiegrl - Mrs B

*Man tackar!* :)

Svar på tråden Vad är det för fel på Linda Rosing?