• chiqitita

Vad är det för fel på Linda Rosing?

Läser så mycket om henne och hennes förhållande till Fadde. Nu har dom brutit upp IGEN....Jag trodde hon hade upptäckt hur kär hon var i honom?! Var hon bara med honom för att han tog hand om henne? Jag trodde hon hade tjänat egna pengar??

• Svar på tråden Vad är det för fel på Linda Rosing?
  • Kakan -07

sen kanske man inte ska tro på vartenda ord som står skrivet i kvällsblaskor...
    (bara en tanke)

• Nästa sommar..

hon sitter ju själv och poserar på bild med att hon har tagit av sin ring... wannabee... synd om henne....

• kackelmaja

men hon ska ju bli porrstjarna nu ;)

• jessisca

jag tycker helt ärligt synd om henne! kan inte va lätt att leva ett så ytligt liv... :(

• Anneleigh

I en tidning gör hon slut och i nästa gör han slut. Är så less på att se deras ansikten och namn så fort man öppnar en tidning. Maken till patetiska människor får man leta efter.

• Sister of the Night

Och här, en hel tråd som avhandlar Fenomenet Linda Rosing :D

Allvarligt talat, jag har inga problem med henne.
    Jag är inte personligen bekant med henne; vad skvallerblaskor skriver sätter jag ganska ljummen tilltro till; och att hon poserar med en ring (eller utan, whatever) säger egentligen inte så mycket, mer än att det faktiskt finns just en sån bild och att hon -möjligen- har fällt ett uttalande som platsade att peta in i en smaskig artikel.

Oavsett vad han Fadde eller Linda tar sig för med sin relation så får det nog anses vara deras ensak.

Sen att det finns folk som gärna slurpar i sig av elakskvallret kan jag bara beklaga; kan inte vara kul att som kändis hela tiden utstå folks gliringar och kommentarer.

• Engäst

Det mest tragiska i denna såpa är att hon har två barn.....

• fridus

stackars barn säger jag bara

Svar på tråden Vad är det för fel på Linda Rosing?