• dbä

Möhippegäng som vill krokimåla vår brudgum 2:a Juni

Lång, smärt, attraktiv brudgum vill/ska stå nakenmodell på svensexan den 2:a juni. Finns det något möhippegäng som vill ställa upp och måla?

• Svar på tråden Möhippegäng som vill krokimåla vår brudgum 2:a Juni
  • miffolina

Jagsaja - jag kom också och tänka på det där pervot som brukade dyka upp förut

• 070630 - Uppsalabrud

är det sant? det där med pervot?
    måste erkänna att jag inte skulle bli jätteglad om en tjej krokimålade min blivande. ser inte humorn i det hela.. men det e jag det..

• Jagsaja

miffolina
    070630 - Uppsalabrud

Ingen aning om det är samma... Men sök på kroki eller kroppsmålning under sökfunktionen så ser ni... Trådarna ser exakt lika dana ut allihopa, sedan flera år tillbaka. Samma hemsidor kommer också upp. Jag tycker man ska akta sig väldigt för att kroppsmåla/krokimåla en person som är så angelägen att få visa upp sig naken att han skaffar sig 15 olika inloggningsnamn...

om det nu är han vill säga...

• 070630 - Uppsalabrud

skumt verkar det i alla fall...

• Lasky

Fan, vad sjuk...
    Hoppas att min sambos vänner kommer inte på nåt sånt!

• 070630 - Uppsalabrud

det som e skumt är att TS inte svarat på ett enda inlägg här..

• kentfantast

Jag hade tyckt att det var jätteroligt om min man hade blivit krokimålad (fingerfärg är ju inte kroki så det kan vi ju glömma direkt). Sen KAN man ju faktiskt ha ett skynke över mittpartiet om man tycker att det är jobbigt, men jag hade bara skrattat faktiskt... Herregud, SÅ farligt är det väl ändå inte med lite naket?!

• Noomi

Haha, vad kul! Min blivande hade definitivt ställt upp, han har redan poserat naken för en klasskompis fotouppgift. :D

• Raspberry

Jag tycker det är en kul och rätt oförarglig grej med kroki. Men jag har själv extraknäckt som vanlig krokimodell (alltså inte på svensexor utan målarkurser) så jag ser inte det farliga i att vara naken. Klart att det blir lite annorlunda när det är ett gäng fnittriga möhippetjejer som målar, men det är väl mest charmigt...?

Sen fattar jag inte riktigt grejen med ett slimigt pervo som annonserar med att vilja vara krokimodell? (jag orkar inte söka, tar er på orden) Är det så att han vill ha betalt eller varför så angelägen? Jag menar skulle han vara pervo så är han ju garanterat i underläge om det är han ensam och ett helt gäng brudar. Eller?

• miffolina

Raspberry - det där med pervot var att samma människa med olika nicks (vet att det var samma människa för samma hotmailadress dök upp flera ggr) verkade gå igång på själva tanken att stå naken inför ett gäng tjejer. Ganska oförargeligt egentligen, men smått irriterande efter 10e gången, typ.

• Lisa78

Om det står att ett svensexegäng ska låna ut en brudgum är det väl ganska lätt att kolla upp om det verkligen är så? Ett "pervo" har väl knappast ett gäng kompisar som bokar in det hela så att han sedan kan komma och få utlopp för sina fantasier själv?

• pelle11

Oj, vilken debatt. Kul att någon är intresserad. "Tärningen", ring mig på 070-575 57 37, den som postade inlägget är på semester och kan inte svara.

Jag är en av de som arrangerar svensexan där vi vill "ställa ut" brudgummen. Jag kan garantera att det inte är något pervo bakom. Tvärtom vill vi driva lite med att vår gum blivit väldigt kropps- och utseendeintresserad på senare tid. Vill han inte köra "the full monty" får han väl ha nåt mindre plagg på sig.

Vilken grad av förnedring det är kan man ju diskutera, men jag kan försäkra er om att allt denna dag sker med ett leende och med full rätt för vår brudgum att backa ur om det blir för mycket.

Fingermålning eller kroppsmålning kommer inte på fråga, då har man kommit in på något helt annat. Vår gum skall bara stå modell.

• chrissa

pelle11

välkommen till kvinnornas paradis......kul att det kommer in en man och ruskar om lite...

• pelle11

Är lite rädd att "tärningen" har slutat titta på tråden, hennes svar kom ju för fyra dagar sedan. Finns det någon funktion på bröllopstorget som kan hjälpa mig här?

• chrissa

Hon kommer snart kan jag lova!!

• pelle11

"Tärnisen" menar jag ju - hör av dig!

• tärnisen

Hej du som skrev inlägget från början!
    Var det en seriös fråga och ni ska ha svensexa den 2 juni så är jag fortf intresserad skulle bli en kul grej-hör av dig till mig på: finis224@spray.se

• kentfantast

Åååå - får man komma och titta?! *klappar förtjust i händerna* Jag vill oxå arrangera svensexa

• kentfantast

Måste få veta; Blev det av?!!?!

Svar på tråden Möhippegäng som vill krokimåla vår brudgum 2:a Juni